c S
Arhiviranje kadrovskih dokumentov in izzivi pri vzpostavitvi digitalnih personalnih map
Andreja Samec Koderman
Andreja Samec Koderman 11.02.2021 ob 10:00 - že izveden

Videoposnetek in gradivo spletnega seminarja nista na voljo za ogled ali naročilo.

Se tudi vi soočate z izzivom ureditve personalnih map? Se pogosto sprašujete, katere dokumente ste dolžni hraniti trajno? Morda je tudi vam izziv, koliko časa hraniti posamezne dokumente, za katere rok hrambe ni zakonsko opredeljen. Vse to in še več boste izvedeli na spletnem seminarju o arhiviranju kadrovskih dokumentov.

Program:

  • Katere zakonske podlage opredeljujejo roke hrambe kadrovskih dokumentov?
  • Katere dokumente v postopku zaposlitve delavca je delodajalec dolžan hraniti trajno?
  • Kako dokumentirati in si zagotoviti dokazljivost zakonitega postopkov zaposlitve?
  • Katere dokumente kreiramo za potrebe dokazovanja izvajanja delovnopravne zakonodaje?
  • Katere dokumente v postopku zaposlitve shranimo v personalno mapo in za koliko časa?
  • Katerih dokumentov skladno s GDPR in ZVOP-1 ne smemo kopirati in hraniti v personalni mapi?
  • Koliko časa lahko hranimo posamezne dokumente, ki jih ustvarimo v postopku zaposlitve delavca in dokumente, ki nastanejo v času delovnega razmerja?
  • Kateri kadrovski dokumenti v personalni mapi imajo zakonsko podlago za obdelavo in arhiviranje in za katere podatke potrebujemo privolitev sodelavca?
  • Katere listine v personalni mapi so trajne listine in katere listine lahko uničimo?
  • Ali razmišljate o vzpostavitvi digitalnega arhiva?
  • Kako zakonito vzpostaviti digitalni arhiv personalnih map s trajno veljavnostjo?
  • Katere so najpogostejše napake digitalne pretvorbe arhiva personalnih map?
  • Pod katerimi pogoji so dokumenti personalne mape v procesu digitalne transformacije enakovredni originalu?
  • Praktični primeri in vprašanja

 

Komu je spletni seminar namenjen: Kadrovikom, poslovnim sekretarjem, direktorjem manjših podjetij in vsem tistim, ki se ukvarjajo z delovnopravnimi postopki in dokumenti.


Vabljeni! 


 INFORMACIJE

  • spletni seminar je za naročnike portalov FinD-INFO in IUS-INFO (ne velja za Standardni paket in Basic paket) BREZPLAČEN,
  • cena za nenaročnike je 79,90 EUR + DDV,
  • med spletnim seminarjem boste lahko pošiljali dodatna vprašanja na javni tabli,
  • videoposnetek in gradivo spletnega seminarja nista na voljo za ogled ali naročilo,
  • dodatna pojasnila dobite na telefonski številki 01 438 01 80


 POSLUŠANJE SPLETNEGA SEMINARJA

Za uspešno sodelovanje na spletnih seminarjih potrebujete:

  • računalnik z 2 GHz dual-core procesorjem (priporočamo 4-core), 2 GB RAM (priporočamo 4 GB),
  • operacijski sistem Windows 8, Windows 10 ali Mac OS X 10.13 oz. novejši, Linux, Chrome OS,
  • najnovejše verzije brskalnikov Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera,
  • zvočnike ali slušalke,
  • povezavo do interneta (priporočamo povezavo s kablom).