FinD - Novice - Podjetja zadovoljna z nastopom na šanghajskem CIIE
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

7.11.2019

Podjetja zadovoljna z nastopom na šanghajskem CIIE

Šanghaj, 07. novembra (STA) - Slovenska visokotehnološka podjetja, ki sodelujejo na največjem kitajskem uvoznem sejmu CIIE, so s svojim nastopom in predstavitvijo Slovenije zelo zadovoljna. Gre za velik in pomemben trg, ki marsikateremu podjetju prinaša velik potencial. Zato je nujno, da se takšnih dogodkov udeležujemo tako na ravni države kot tudi gospodarstva, pravijo.

Kitajska bo kmalu gostila zimske olimpijske igre, po napovedih pa naj bi se do leta 2024 kar 300 milijonov Kitajcev ukvarjalo z zimskimi športi. To je velik potencial za podjetja iz panoge, tudi za nas, je za STA povedal avtor sistema smučanja s podaljševanjem smuči (UPS) Sandi Murovec iz podjetja Muri Design. "Na sejmu predstavljamo tri produkte v enem, in sicer knjigo o smučanju Biti mojstrski, sistem UPS, v katerem ni razdelana samo tehnika smučanja, ampak tudi samo učenje od popolnega začetnika do tekmovalca, pa tudi posebne smuči, ki jih za to potrebujemo," je dejal. Poudaril je, da je zadovoljen z odzivom obiskovalcev.

Z nastopom na paviljonu in začetkom predstavitve na stalni razstavi v šanghajskem centru G-Hub so zadovoljni tudi v podjetju Mare Santo. To trži istoimensko penino, ki je znana po tem, da namesto v vinski kleti zori v morju. "Naša zgodba je za kitajske, pa tudi druge partnerje zelo zanimiva. Penino namreč delamo iz domačega briškega grozdja, nato pa vino in steklenice po posebnem inovativnem in visokotehnološkem postopku pripravimo za zorenje v morju, kjer počivajo eno leto. V tem času vino postane penina, ki pa ne oksidira, saj skozi zamašek v morju ne pride zrak. Pridejo pa skozi zamašek minerali in vino dobi poseben aromatičen okus," je za STA povedala vodja prodaje Mare Santo Staša Žunič. Ob tem je posebej izpostavila tudi podobo steklenic, saj morje v letu dni vsaki steklenici nariše poseben "morski motiv".

Po kitajskem trgu pogleduje tudi Alpina. Kot je za STA povedal direktor komerciale v Alpini Aleš Poljanšek, je Kitajska za njihovo podjetje trenutno majhen trg. Vendar Kitajska zaradi zimskih olimpijskih iger, ki jih leta 2022 gosti Peking, veliko vlaga v zimske športe. Zato v podjetju računajo, da se bo povečalo povpraševanje po njihovih izdelkih, posebej tistih visokotehnoloških.

Za predstavitev na sejmu so se odločili tudi v Steklarni Hrastnik. Kot je dejala predstavnica podjetja Aleksandra Jurišič, na kitajskem trgu vidijo priložnosti za njihove embalažne izdelke s področja pijač, parfumerije in kozmetike. "Naša prednost je, da se uvrščamo med redke svetovne proizvajalce izdelkov iz izredno čistega stekla, po čemer je povpraševanje tudi na Kitajskem," je dejala.

Konkretna pogajanja o poslih na Kitajskem pa opravlja podjetje Arhel, ki zagotavlja v Sloveniji razvito inovativno tehnologijo za čiščenje zemlje, ki je onesnažena s težkimi kovinami - ReSoil. Kot je za STA povedal direktor za poslovni razvoj podjetja Anhel Dragan Martinovič, ima Kitajska zaradi hitrega industrijskega razvoja velike težave z onesnaženostjo tal. "Ker je država postavila čiščenje tal kot eno od strateških prioritet v naslednjem petletnem obdobju, to za nas predstavlja pomemben strateški trg," je poudaril.

Slovenija se na sejmu CIIE, ki je največje sejmišče na svetu, predstavlja drugič. Tokrat na dveh paviljonih, nacionalnem in zimskem. Na nacionalnem paviljonu se predstavlja 11 tehnoloških podjetij (Arctur, Arhel, Instrumentation Technologies, Istenič, KF Finance, Mare Santo, Mikropis Holding, Pipistrel, Steklarna Hrastnik, Unior in startup ZkotZ), na zimskem, kjer so predstavljeni inovativni izdelki in rešitve, povezane z zimskimi športi, pa devet podjetij in dve instituciji. To so Alpina, Arctur, And by Andraž, Artrebel9, Elan, Sandi Murovec, Slatnar, Sherpa in ZkotZ ter Smučarska zveza Slovenije in Olimpijski komite Slovenije.

Poleg predstavitve na samem sejmu, ki se bo zaključil v nedeljo, se bosta Slovenija in slovensko gospodarstvo v prihodnjih dveh letih predstavljala na stalni razstavi v šanghajskem centru G-Hub, kjer so navzoče praktično vse svetovne izvozne države in številne multinacionalke. "Razstava bo kitajski poslovni javnosti Slovenijo predstavila na način, ki smo ga zapisali v sloganu zelena, kreativna, pametna, in sicer kot dežela visokih tehnologij, inovativnih izdelkov in storitev," je ob sredinem odprtju razstave med drugim dejal gospodarski minister Zdravko Počivalšek, ki je dan pred tem uradno odprl tudi oba paviljona.

Cilja omenjenih projektov sta lažji prodor slovenskih podjetij na Kitajsko in še večja trgovinska menjava s hitro rastočo drugo najmočnejšo svetovno gospodarsko silo, je poudaril. Minister je tudi ob odprtju razstave, tako kot ob odprtju paviljonov, izrazil zadovoljstvo nad izgledom in ponujeno vsebino ter pohvalil skupen angažma agencije Spirit in konzularnega predstavništva v Šanghaju.

Direktorica agencije Spirit Ajda Cuderman je ob tem poudarila, da se je Slovenija v Šanghaju pokazala v najboljši luči. Kitajski smo pokazali najboljše, kar ima Slovenija na področju industrije, gospodarstva, športa in turizma, je prepričana. Ob tem je znova obljubila, da bo agencija Spirit slovenskim podjetjem stala ob strani pri njihovem prodoru na kitajski, pa tudi druge trge.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar