FinD - Novice - Na WTM London številne aktivnosti slovenskega turizma
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

4.11.2019

Na WTM London številne aktivnosti slovenskega turizma

Ljubljana, 04. novembra (STA) - V Londonu se danes začenja jubilejna, 40. izvedba ene najpomembnejših borz turističnega sektorja WTM London. Slovenska predstavitev na dogodku bo še posebej intenzivna, saj bo država že danes partnerica dveh odmevnih dogodkov. V torek se bo potegovala tudi za turistične nagrade.

Na osrednjem slovenskem razstavnem prostoru se bo pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) predstavljalo 32 ponudnikov. Zelena stojnica bo gostila številne poslovne sestanke in srečanja z mediji. Glavni partner predstavitve je Skupnost Julijske Alpe z novo 270 kilometrov dolgo pohodniško potjo Juliana.

Poudarek predstavitve bo na edinstvenih doživetjih v naravi v povezavi z gastronomijo in kulturo. V luči dejstva, da bo Slovenija leta 2021 Evropska gastronomska regija, gastronomija pa je tudi osrednja tema promocijskih aktivnosti STO za prihodnji dve leti, bo predstavnikom medijev in izbranim gostom slovensko kulinariko pomagal predstavljati kuharski mojster Uroš Štefelin.

Slovenija bo danes izpostavljena kot partnerica dogodka WTM Leaders' Lunch, na katerem bodo predstavili slovenski turizem najvidnejšim predstavnikom svetovne turistične industrije. Zvečer pa bo še partnerica gala večernega dogodka združenja azijsko-pacifiške potovalne industrije Pata, kjer bodo prav tako predstavili slovensko turistično ponudbo.

V torek bo sledila še podelitev nagrad svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA). Za nagrade so nominirani štirje projekti STO ter po eden Turizma Ljubljane in Turizma Bohinj.

WTM London velja za enega najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma, saj zagotavlja edinstveno priložnost za srečanja, mreženja, pogajanja in sklepanja poslov na enem mestu ter spoznavanja trendov s področja turistične industrije. Lani je borza gostila skoraj 5000 razstavljavcev iz 182 držav in več kot 51.400 udeležencev. Vrednost poslov, sklenjenih na borzi in zaradi nje, je ocenjena na več kot 3,8 milijarde evrov.

STO je letos zakupila dodatni oglaševalski prostor. Tako je bila Slovenija že pred začetkom izpostavljena na spletni strani WTM, na družbenih omrežjih, njene zelene podobe bodo obiskovalce borze spremljale tudi na različnih oglasnih površinah po sejmišču.

Združeno kraljestvo je s štiriodstotnim deležem prenočitev eden od šestih ključnih trgov slovenskega turizma. Lani je Slovenijo obiskalo 163.997 Britancev, kar je devet odstotkov več kot v letu 2017, ustvarili pa so 470.587 prenočitev, kar pomeni 10-odstotno rast. Povprečna doba bivanja britanskih turistov v Sloveniji je 2,8 dneva.

Na potovanja Britancev v tujino trenutno močno vpliva negotovost v zvezi z brexitom, zato bo potrebnega kar nekaj dela za ohranjanje številk na tem trgu. STO zato na Otoku poleg intenzivne predstavitve na WTM izvaja tudi več drugih promocijskih aktivnosti - na različnih platformah in družbenih omrežjih potekata globalna digitalna kampanja My Way ter intenzivna promocija prek digitalnih in TV-kanalov National Geographica in BBC Global News.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar