FinD - Novice - Lokalna in globalna podjetja vse bolj povezana in medsebojno odvisna
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

3.10.2019

Lokalna in globalna podjetja vse bolj povezana in medsebojno odvisna

Ljubljana, 03. oktobra (STA) - Lokalna in globalna podjetja postajajo vse bolj povezana in medsebojno odvisna, kar obema stranema prinaša številne koristi, so ocenili sodelujoči v razpravi na investicijski in razvojni konferenci Slovenia Business Bridge v Ljubljani. Multinacionalke se s sodelovanjem z lokalnimi podjetji med drugim lažje približajo željam in potrebam strank.

Kot je na dogodku v sklopu drugega dne konference v organizaciji Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji (AmCham Slovenija) dejala višja direktorica za prodajo podjetjem za trg zahodne Evrope pri Microsoftu Biljana Weber, majhnost prinaša fleksibilnost, odzivnost in agilnost. "Če prihajaš iz manjše države, si bolj odprt za spoznavanje novega in lažje oblikuješ socialno mrežo," je ocenila in dodala, da se vse več velikih podjetij želi predstavljati kot lokalno podjetje.

V tujini lahko po besedah Webrove najdemo veliko globalno vodilnih podjetij z visokimi prihodki, za katere nismo še nikoli slišali. "Zakaj? Ker so nišni igralci in lahko delujejo multinacionalno z globalne ravni," je dejala. Ob tem je izpostavila pomen sodobnih tehnologij, brez katerih takšnih novodobnih nišnih igralcev ne bi bilo. "Danes lahko nišni posel zažene tako rekoč vsakdo s pravo idejo," je poudarila.

Direktor finančnega sektorja in član izvršnega odbora Generali CEE Holding Gregor Pilgram je kot primer sektorja, kjer brez povezovanja multinacionalnega in lokalnega sektorja ne gre, izpostavil zavarovalništvo. "Zavarovalništvo je ne glede na vpetost družbe v globalne mreže vedno lokalni posel," je poudaril.

Kot je pojasnil, je pri vsakem poslu ključno razumeti stranke. "In kdo jih razume bolj kot nekdo, ki tako rekoč živi z njimi," je dejal. To je izpostavil tudi predsednik uprave Nove KBM John Denhof, ki je kot ključno vodilo uspeha izpostavil dobro ekipo.

"Pomemben korak pri izboljševanju uspešnosti smo naredili s tem, ko smo pri oblikovanju poslovne strategije večji poudarek dali razumevanju potreb strank. Seveda je bilo pri tem ključno, da smo našli prave ljudi, ki so se znali poglobiti v potrebe in pričakovanja strank ter jim prilagoditi našo ponudbo," je dejal.

V razpravi so se govorci dotaknili tudi problematike pridobivanja zanimanja velikih podjetij. Po mnenju Webrove je težava majhnih podjetij velikokrat v vprašanju, kako vlagateljem sicer dobro rešitev predstaviti na preprost način, ki ga bo razumel vsakdo.

Generalni direktor Bayer Slovenija in direktor divizije Alpe Adria - Madžarska Panagiotis Alekos pa je ocenil, da so lahko manjša podjetja za velike vlagatelje zanimiva tudi zaradi svojih talentov.

Sodelujoči v razpravi so izpostavili tudi pomen dojemanja napak kot del iskanja rešitve. "Ugotovili smo, da težava ni v pomanjkanju inovativnosti, temveč strahu pred delanjem napak. Včasih so bile napake tabu, danes pa jih moramo dojemati kot del poti do uspeha," je dejal Alekos.

Denhof pa je dodal, da je treba včasih preizkusiti deset idej, da najdemo pravo. "S tem ni nič narobe - ne bi nas smelo biti strah neuspeha," je poudaril.

Dvodnevna konferenca Slovenia Business Bridge, pri organizaciji katere AmCham Slovenija sodeluje tudi z agencijo Spirit Slovenija, sovpada tudi z 20-letnico AmCham Slovenija.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar