FinD - Novice - Zaposleni Adrie Airways: Ohranitev družbe najcenejša rešitev
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

30.9.2019

Zaposleni Adrie Airways: Ohranitev družbe najcenejša rešitev

Brnik, 30. septembra (STA) - Ohranitev Adrie Airways s kompetentnim in odgovornim vodenjem bi bila najcenejša rešitev, menijo zaposleni v letalskem prevozniku. Načrt s subvencioniranjem nekaterih linij je po njihovem mnenju zelo vprašljiv, tudi ustanovitev nove Adrie se jim ne zdi smiselna, saj bi bila brez slotov na letališčih in potrebnih spričeval.

Kot so v sporočilu ob današnjem odločanju vlade o možnih nadaljnjih korakih glede letalskega prevoznika zapisali zaposleni, z nestrpnostjo čakajo odločitev vlade.

"Prepričali smo vodstvo 4K, da se odreče podjetju, z dobavitelji smo se dogovorili za znaten odpis dolgov in njihovo dolgoročno refinanciranje, se pogovarjali z novimi investitorji, našli podjetje, ki se ukvarja samo s prestrukturiranji letalskih prevoznikov. Lufthansa si še naprej želi biti partner Adrie," so navedli v sporočilu, ki ga je posredoval pilot pri Adrii Airways Primož Jovanović.

Ocenjujejo, da je vladni načrt, da bi subvencionirala nekatere za državo pomembne linije z Brnika, zelo vprašljiv. "Možnost, da bi Evropska komisija dovolila izvajanje linij obvezne javne službe z Brnika je majhna. Take linije se navadno uporabljajo za povezovanje odročnih pokrajin z vozlišči in ostalimi večjimi centri. Res je, da se take subvencije lahko uporabljajo tudi za nekatere linije, ki so za državo pomembne in ki niso komercialno donosne, vendar je za dokazovanje upravičenosti teh linij potrebno izdelati natančne študije, pa še to bi bila po naših podatkih odobritve deležna kvečjemu ena linija, in ne kar set linij," so zapisali.

Tudi če bi država uspela prepričati Evropsko komisijo o upravičenosti teh subvencioniranih linij, pa bi bilo za to vsako leto treba odšteti milijone evrov, dodajajo.

Ideja o ustanovitvi nove Adrie po mnenju zaposlenih v tem trenutku tudi ni smiselna, kajti novo podjetje ne bi pridobilo ugodnih slotov na letališčih (termini, ki jih letalski prevoznik zakupi na letališčih, kamor leti), saj da bi trenutne slote v primeru stečaja Adrie takoj kupile druge letalske družbe. Poleg tega pridobivanje potrebnih spričeval (IATA, AOC, CARA, IOSA, Star Alliance) traja leta, vse to pa obstoječa Adria že ima, dodajo.

"Po prepričanju zaposlenih je ohranitev Adrie s kompetentnim in odgovornim vodenjem najcenejša rešitev. Premier Šarec je dejal, da Adrii s tem vodstvom ne bo pomagal. Sedaj lahko namesto nemškemu vodstvu pomaga slovenskemu podjetju, povezljivosti, gospodarstvu in turizmu v Sloveniji," so sklenili.

Vlada se je danes seznanila s stanjem Adrie Airways, ki so ga preučile pristojne državne institucije, in se pogovorila o možnih nadaljnjih korakih, da bi Slovenija še naprej ostala povezana s svetom tudi prek brniškega letališča. Vladne odločitve bo na novinarski konferenci opoldne predstavil minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.

Agencija za civilno letalstvo je medtem danes Adrii Airways izdala ustno odločbo, da ji od danes od 12. ure prepoveduje izvajanje letalskih operacij z letalom bombardier CRJ 900 (z registrsko oznako S5-AAK). Razlog za odločbo je odpoved najemne pogodbe s strani najemodajalca in posledično izbrisa najemnika Adrie Airways iz Registra zrakoplovov RS kot uporabnika navedenih letal, so sporočili iz agencije.

Kot poroča časnik Finance, je tudi za to letalo odpoved najemniške pogodbe poslal lastnik AeroCentury, ki je Adrii zaplenil že kar nekaj letal. Adria ima uradno zdaj na voljo še pet bombardierjev in štiri saabe, od tega so trije pokvarjeni, en pa v Luganu, navaja časnik.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar