FinD - Novice - Podjetja se vse bolj zavedajo pomena zdravih zaposlenih
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

24.9.2019

Podjetja se vse bolj zavedajo pomena zdravih zaposlenih

Ljubljana, 24. septembra (STA) - Zdravi zaposleni so zadovoljni, kar je za podjetje dobro, so opozorili na konferenci o sodobnih pristopih in priložnostih za aktivacijo v organizaciji medijske hiše Delo. Zavarovalnice so zaradi dolgih čakalnih vrst, ki delavcu v staležu onemogočajo hitro vrnitev na delo, oblikovale nov produkt, ki denimo omogoča hitrejšo obravnavo pri specialistu.

Treba bi bilo natančno pogledati, kaj se dogaja v dejanskem življenju, za samimi številkami o bolniških staležih zaposlenih, potem pa poiskati rešitve, med katerimi so tudi stimulativni ukrepi, je na okrogli mizi Zdravi zaposleni - zadovoljni zaposleni - nujna politika odličnih podjetij? v okviru današnje poslovne konference v Ljubljani dejal predsednik Centra za raziskovanje najboljših zdravstvenih praks Stjepan Orešković.

Ticijana Prijon z Nacionalnega inštituta za javno zdravje se je strinjala, da je treba poiskati vzroke za stanje na obravnavanem področju. Absentizem se povečuje, razlike med regijami pa so velike, je opozorila. Na inštitutu zdaj pripravljajo regijska srečanja, da bi natančneje pogledali vzroke za absentizem po posamezni regiji. To po njenih besedah še zdaleč ni le zdravstveno stanje zaposlenih, ampak segajo od vprašanja obremenitve na delovnem mestu vse do kulturnih in gospodarskih razlogov.

Kot je poudarila, je število primerov absentizma v javnem sektorju 240 odstotkov višje od števila v zasebnem sektorju. Po drugi strani v zasebnem sektorju bolniški stalež traja dlje časa, ker z odhodom v stalež odlašajo in rehabilitacija potem traja dlje časa, je dodala.

Predsednik uprave Prve osebne zavarovalnice Janez Kranjc je kot glavno težavo v slovenskem zdravstvu izpostavil čakalne vrste. "Dokler smo vsi zdravi, je vse super, ko pa zboliš, moraš na zdravljenje čakati pol leta ali eno leto," je povzel. "A če bolnik plača iz svojega žepa, pride takoj na vrsto," je dodal.

Zavarovalnice so glede na to oblikovale produkt, s katerim zavarovanec denimo pride hitreje do specialista. Zavarovalnica se pri zasebniku dogovori za hitrejši termin, kar tudi plača. Po oceni je takih zavarovanj več kot 50.000 in manj kot 100.000, je dejal Kranjc. V podjetjih po njegovih besedah vidijo, da problem obstaja, to pa se odraža v interesu za sklenitev takšnega zavarovanja. Pri zavarovalnici ugotavljajo, da je več kot 95 odstotkov vključenih zadovoljnih s produktom.

Delodajalec lahko delavcu po Kranjčevih besedah ponudi to možnost, delavec pa jo lahko sprejme ali ne. Orešković je pri tem pojasnil, da tak način predstavlja dodaten pritisk na javni sektor, da ne zaspi. Po oceni Prijonove pa je s takim zavarovalniškim produktom z relativno majhnim vložkom dosežen velik učinek.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar