FinD - Novice - Proizvajalec piv Budweiser prepolovil ambicije glede IPO v Hongkongu
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

18.9.2019

Proizvajalec piv Budweiser prepolovil ambicije glede IPO v Hongkongu

Hongkong, 18. septembra (STA) - Največji svetovni proizvajalec piva Anheuser-Busch InBev, ki med drugim obvladuje znamki piva Stella Artois in Budweiser, je zmanjšal ambicije glede javne ponudbe delnic (IPO) na hongkonški borzi. Potem ko je sprva napovedoval, da bo z IPO zbral skoraj 10 milijard dolarjev, po novem načrtuje, da bo na ta način prišel do okoli pet milijard dolarjev.

Azijsko-pacifiško podjetje skupine Anheuser-Busch InBev Budweiser Brewing Company bo na hongkonški borzi v okviru IPO ponudilo 10-odstotni delež družbe, in sicer po ceni od 27 do 30 hongkonških dolarjev (sprva je ceno postavil med 40 do 47 hongkonških dolarjev). S tem bi lahko zbralo 4,8 milijarde ameriških dolarjev (sprva je upalo na 9,8 milijarde ameriških dolarjev), poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Podjetje je ambicije zmanjšalo zato, ker je zaznalo, da nima dovolj podpore institucionalnih skladov. Zdaj, ko je znižalo cene delnic, pa je že dobilo zavezo singapurskega premoženjskega sklada GIC, da bo kupil za milijon ameriških dolarjev delnic.

Če bi pivovar uresničil prvotni cilj, bi zabeležil najboljši IPO v letošnjem letu. Presegel bi namreč tudi uspeh ameriškega tehnološkega podjetja Uber, ki je z javno ponudbo delnic maja zbralo 8,1 milijarde dolarjev. Če bo uresničil aktualni cilj, bo to drugi najboljši IPO letos. Rekord vseh časov sicer pripada kitajskemu spletnemu trgovcu Alibaba, ki je z IPO pred petimi leti v New Yorku zbral 25 milijard dolarjev.

Svež denarni tok bo Anheuser-Busch InBev omogočil, da postane "lokalni šampion" in da bo lahko znižal dolg.

Belgijsko-brazilski koncern se je za pohod v Azijo odločil, ker pivovarski trg po svetu v zadnjem obdobju ni ravno cvetoč. Na Kitajskem je že postal ključni igralec, saj kupuje tamkajšnje lokalne znamke, s čimer se želi približati mlajši generaciji.

Čisti dobiček skupine je sicer lani upadel za 14,7 odstotka na 6,79 milijarde dolarjev, a so napovedi za letošnje leto ugodne.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar