FinD - Novice - Z evropskim projektom nadgrajujejo blagovno znamko Okusi Rogle
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

12.8.2019

Z evropskim projektom nadgrajujejo blagovno znamko Okusi Rogle

Slovenske Konjice, 11. avgusta (STA) - Na območju turistične destinacije Rogla-Pohorje, ki zajema občine Oplotnica, Slovenske Konjice, Vitanje in Zreče, v sklopu evropsko sofinanciranega projekta Užij okuse Rogle, nadaljujejo z razvojem blagovne znamke Okusi Rogle. Ta združuje lokalne ponudnike prehranskih izdelkov in jedi ter tudi kulinaričnih prireditev in turističnih produktov.

Več partnerjev iz omenjene regije se je že pred leti povezalo z željo po nadgraditvi blagovne znamke, ki se je oblikovala kot ena prvih v Sloveniji, da bi na ta način povezali kakovostno kulinarično ponudbo, ki izvira iz tradicije tega območja in lokalno pridelanih živil in izdelkov.

Kot poudarjajo partnerji, si želijo, da bi kulinarična ponudba na njihovem območju postala prepoznavna in cenjena, s povezovanjem lokalnih ponudnikov in pridelovalcev ter proizvajalcev v oskrbno verigo pa bodo lahko zagotovili optimalno ponudbo lokalnih tradicionalnih pridelkov, izdelkov ter jedi prebivalcem, obiskovalcem in gostom destinacije skozi vse leto.

S projektom, ki poteka že od lani, nameravajo nadgraditi dosedanje stanje blagovne znamke ter tudi ocenjevanja za pridobitev znaka kakovosti, povezovati ponudnike z vzpostavitvijo in nadgradnjo sistema ocenjevanja produktov, ter vzpostaviti mrežo ponudnikov, da se bodo tudi ti med seboj lažje povezali in sodelovali.

V prvih mesecih so se lotili oblikovanja nove celostne grafične podobe in tako oblikovali nov logotip ter nadgradili že oblikovano podobo znaka kakovosti. Izbrana oblikovalka Andrejka Belhar Polanc je pri oblikovanju izpostavila okušanje, ki se navezuje na slogan turistične destinacije "Razišči, občuti, užij" in tako ustvarila čisto novo podobo blagovne znamke.

Ob tem so oblikovali nove pravilnike o pogojih podeljevanja znaka kakovosti in pravilnike za ocenjevanje po posameznih kategorijah ter ocenjevalne liste, ki so služili za ocenjevanje izdelkov za pridobitev znaka kakovosti. Vzpostavili so mrežo ponudnikov in dobaviteljsko verigo ter mrežo prodajnih mest.

Doslej so izvedli že sedem ocenjevanj in tako pridobili nabor novih ponudnikov, ki so prejeli znak kakovosti in bodo tako lahko povečali svojo dejavnost, začeli s proizvodnjo novih izdelkov ali storitev, razvijali svojo inovativnost in bodo tudi promotorji tako blagovne znamke kot tudi same destinacije.

Znak kakovosti si je doslej pridobilo že 39 ponudnikov, in sicer za 242 pridelkov, prehranskih izdelkov, rokodelskih izdelkov, jedi, prireditev ter turistične produkte oziroma vodena doživetja. Ocenjevanja je izvajala strokovna komisija, ki jo sestavljajo priznani slovenski strokovnjaki iz področja kulinarike, etnologije, turizma in drugih področij, kot so Janez Bogataj, Tanja Lešnik Štuhec, Franc Jezeršek, Mojca Polak, Marlena Skvarča in Saša Mikić.

V sklopu projekta so nadgradili nekatere tradicionalne prireditve na območju vseh štirih občin, med drugim Praznik pohorskega lonca na Rogli, Vitanjsko trško kuhno, Praznik grajskih vin in kulinarike v Oplotnici ter Jurijev festival kulinarike in domačih obrti v Slovenskih Konjicah.

Vsi ponudniki, ki so prejeli znak kakovosti, so predstavljeni tudi v posebnem kulinaričnem vodniku in promocijski brošuri, ki so jo izdali v sklopu nekaj manj kot 30.000 evrov vrednega projekta, za katerega je 85 odstotkov prispeval Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar