FinD - Novice - BSH Hišni aparati lani z upadom prihodkov in dobička
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

4.8.2019

BSH Hišni aparati lani z upadom prihodkov in dobička

Nazarje, 03. avgusta (STA) - Družba BSH Hišni aparati je lani ustvarila 318 milijonov evrov prihodkov, kar je osem odstotkov manj kot leto prej. Čisti dobiček je v lanskem letu dosegel 11,4 milijona evrov, kar je za skoraj 750.000 evrov manj kot leta 2017. Slabše poslovanje je po pojasnilih vodstva predvsem posledica umika nekaterih izdelkov.

Kot je vodstvo družbe zapisalo v lanskem poslovnem poročilu, ki je objavljeno na spletnih straneh Ajpesa, so lani načrtovali padec prometa, ker so v jadranski regiji iz prodaje umaknili izdelke blagovne znamke Siemens. Iz prodaje so umaknili tudi grelnike, na nekaterih pomembnejših trgih pa se je zmanjšalo povpraševanje po malih gospodinjskih aparatih. Ob tem pa so dodali, da so lani uspeli izboljšati produktivnost.

Družba, ki je specializirana za proizvodnjo in razvoj gospodinjskih aparatov za pripravo hrane in napitkov, je lani za naložbe namenila 19,3 milijona evrov, kar je skoraj še enkrat toliko kot leta 2017. Od tega so 13,9 milijona evrov namenili za razvoj novih izdelkov. Preostali denar pa so namenili za izgradnjo novih in obnovo obstoječih kapacitet ter za novo opremo.

Lani je bila glavna naložba izgradnja novega centralnega logističnega centra v Nazarjah, ki meri 4500 kvadratnih metrov in jim je omogočila pošiljanje njihovih izdelkov kupcem po vsem svetu. Vrednost naložbe je dosegla 5,3 milijona evrov.

Letos je osrednja naložbe v BSH Hišni aparati, ki je del skupine BSH, namenjena izgradnji novih prostorov za razvojni center. Pridobili bodo okrog 2500 kvadratnih metrov novih površin, vrednot te naložbe pa je ocenjena na tri milijone evrov.

Po oceni vodstva družbe BSH Hišni aparati bo leto 2019 za njih naporno zaradi nestabilnega trga malih gospodinjskih aparatov za pripravo hrane, medtem ko pri aparatih za kavo ponovno beležijo povečano povpraševanje. Ocenjujejo tudi, da se krepi konkurenca iz Azije, njihovi distribucijski kanali pa pridobivajo moč, zato pričakujejo vse večje pritiske na ceno izdelkov.

Napovedi za Slovenijo kažejo umirjanje gospodarske rasti, zato nazarska družba načrtuje zmerno rast prodaje na domačem trgu. Vodstvo podjetja sicer napoveduje, da bodo še naprej prilagajali njihove proizvodne procese tako, da se bodo lahko čim učinkoviteje odzivali na potrebe in povpraševanje na trgu ter ob tem ohranjali ciljne kazalnike produktivnosti.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar