FinD - Novice - Poskus prevare strank NLB z lažnimi elektronskimi sporočili
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

19.7.2019

Poskus prevare strank NLB z lažnimi elektronskimi sporočili

Ljubljana, 19. julija (STA) - Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so danes sporočili iz NLB.

Vsem strankam oz. prejemnikom takšnega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa so že izpolnili lažni elektronski obrazec in s tem posredovali svoje podatke, svetujejo, naj takoj prekličejo, blokirajo plačilne, kreditne kartice oz. takoj zamenjajo gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.

Stranke lahko plačilne kartice zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin. To lahko uredijo tudi v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Dogodek so v banki že prijavili nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost SI-CERT.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar