FinD - Novice - Vodenje Mlekarne Celeia bo prevzel Vinko But
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

20.6.2019

Vodenje Mlekarne Celeia bo prevzel Vinko But

Arja vas, 20. junija (STA) - Iz Mlekarne Celeia, ki je največja mlekarna v slovenski lasti, se po 20 letih z mesta direktorja poslavlja Marjan Jakob, na njegovo mesto pa prihaja nekdanji direktor Kmetijske zadruge Šmarje Vinko But. Novo funkcijo bo But prevzel s 1. julijem, Jakob v podjetju kot svetovalec direktorja ostaja do upokojitve, to je do avgusta 2020.

Kot so danes sporočili iz mlekarne, je imenovanje Buta za novega direktorja s štiriletnim mandatom na sredini seji potrdil nadzorni svet.

Eno leto pred upokojitvijo je pravi čas, da vodenje predam v roke mlajšemu človeku, polnem energije in dobrih načrtov za podjetje, kjer sem bil kar 20 let na vodilni poziciji, je dejal Jakob.

Ker je vodenje organizacije, v kateri dela 229 ljudi in ki sodeluje s 16 dobavitelji ter posluje na 14 tujih trgih, po Jakobovih besedah zahtevna naloga, zato bo čas do svoje upokojitve posvetili nadzorovani in natančni predaji poslov.

Vesel je tudi, da Mlekarno Celeia prepušča v roke kolegu, ki podjetje dobro pozna.

Jakob je danes za STA povedal, da mlekarna - ta je v 20 letih povečala odkup mleka za 90 odstotkov, za 110 odstotkov je povečala prihodke, za 27 odstotkov zmanjšala zadolženost in v zadnjih 10 letih ustvarila 4,3 milijona evrov dobička - v zadnjih mesecih posluje stabilno.

Prodajo je povečala za šest odstotkov, iz prodaje so umaknili nekatere izdelke, povečali so tudi prodajo na trgih EU in tretjih držav. Močno so zmanjšali tudi zaloge.

But na novo delovno mesto sicer prihaja z 18-letnimi izkušnjami z vodenjem Kmetijske zadruge Šmarje, kjer je bil zaposlen 22 let. Pred tem je v zadrugi opravljal delo v trgovini, komerciali in kot enolog v vinski kleti.

V obdobju njegovega vodenja so v Kmetijski zadrugi Šmarje obnovili in na novo zgradili 13 trgovin in trgovinskih centrov, temeljito obnovili in tehnološko posodobili njihovo klet ter uvedli blagovno znamko Hiša vin Emino. Odprli so novo restavracijo v Kozjem, Kaščo Šmarje pa preuredili v prvo lokalno trgovino s poudarkom na lokalni in domači hrani.

Odločitvi, da kandidira za vodenje Mlekarne Celeia, je po njegovih besedah v največji meri botrovalo poznavanje razmer skozi delo v nadzornem svetu, lastniška povezanost med podjetjema - Kmetijska zadruga Šmarje je ena od številnih lastnikov mlekarne - in izziv, da poskusi mlekarni oz. lastnikom zagotoviti stabilno poslovanje ter razvoj podjetja.

Po Butovi oceni je Mlekarna Celeia v preteklih letih uspela povečati prepoznavnost blagovne znamke na slovenskem trgu. Še naprej bo cilj odkupiti vse mleko, ki ga sedaj ponujajo zadruge lastnice. "Mlekarna mora v prihodnjih letih, dokler ji trend naklonjenosti potrošnikov po domači, kakovostni hrani pri tem pomaga, še utrditi svoj položaj. Podjetje mora biti v naslednjih letih prepoznano kot odgovorno do vseh deležnikov, ki so tako ali drugače soodvisni od njegovega poslovanja," meni But.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar