FinD - Novice - Celjski sejem lani z upadom prihodkov in dobička
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

3.6.2019

Celjski sejem lani z upadom prihodkov in dobička

Celje, 02. junija (STA) - Celjski sejem je lani ustvaril nekaj manj kot tri milijone evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je četrtino manj kot leto prej. Lanski čisti dobiček pa je upadel za več kot polovico na 31.490 evrov. Razlog za slabše poslovanje v letu 2018 je po oceni izvršnega direktorja družbe Roberta Otorepca bienalnost sejmov.

Je pa Otorepec poudaril, da je če bilo leto 2018 zelo zahtevno, pa bo leto 2019 zanje bistveno uspešnejše, saj je ponovno na sporedu Mednarodni industrijski sejem. To je po prihodkih njihov drugi največji sejem, po ostanku prihodkov nad stroški pa se bo približal Mednarodnemu sejmu obrti in podjetnosti (Mos), ki ostaja njihov največji sejem, a je že od leta 2009 v upadanju.

Poleg tega so januarja uvedli nov sejem kmetijske in gozdarske mehanizacije Agritech, ki je že prvič zasedel skoraj vse njihove sejemske dvorane in bo, kot kaže, postal vsakoletni sejem.

Kot je Otorepec še zapisal v lanskem poslovnem poročilu, objavljenem na spletnih straneh Ajpesa, v neparnih letih organizirajo Mednarodni industrijski sejem, ki se izmenjuje s sejmom TechExpo, ki poteka v parnih letih. Prvi je njihov najhitreje rastoči sejem v zadnjih letih, TechExpo pa postavljajo na novo, saj je sejem Energetika zaradi stanja v panogi v zadnjih letih utrpel precejšen upad.

"V letu 2017 smo imeli tudi sejemski četverček Avto in vzdrževanje, Moto boom, Gospodarska vozila in Logistiko, ki prav tako poteka vsako drugo leto. Parna in neparna leta zato niso neposredno primerljiva," je pojasnil Otorepec.

Leta 2017 so začeli prestrukturiranje in redefiniranje Mosa, kar pa je zelo zahteven dolgotrajen proces. Če v neparnih letih, ko imajo kar nekaj uspešnejših bienalnih sejmov, niso toliko odvisni od Mosa, saj v teh letih z njim ustvarijo okoli 40 odstotkov prihodka od vseh sejmov, pa je toliko pomembnejši v parnih letih, ko z njim ustvarijo skoraj dve tretjini prihodkov od vseh sejmov.

"Zato je še toliko bolj pomembno, da letos ta padajoči trend na sejmu Mos zaustavimo in ga leta 2020 obrnemo v pozitivno smer. Glavni cilj, ki ga moramo pri tem doseči, je povečevanje števila obiskovalcev. To najprej zahteva, da širšo javnost osvestimo, kaj danes Mos sploh ponuja," pravi Otorepec.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar