FinD - Novice - Zavarovalnici Triglav nagrada za marketinško odličnost
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

29.5.2019

Zavarovalnici Triglav nagrada za marketinško odličnost

Portorož, 29. maja (STA) - Društvo za marketing Slovenije je v torek na marketinški konferenci v Portorožu podelilo letošnje nagrade za marketinško odličnost, s katerimi so nagrajena najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Med devetimi finalisti je šla glavna nagrada tokrat v roke Zavarovalnici Triglav.

Zavarovalnica Triglav je tako dobitnica letošnje velike nagrade za marketinško odličnost, slavila pa je tudi v kategoriji velika B2C podjetja, so sporočili iz društva za marketing.

Kot je nagrado utemeljila komisija, je Zavarovalnica Triglav vodilno podjetje na trgu v togi finančni panogi, ki uspeva svoje aktivnosti preusmerjati v smeri večje povezanosti s strankami. Zavarovalnica po ocenah komisije izstopa tudi s poglobljenim prepoznavanjem sprememb in trendov na trgu, dobro pa razume tudi proces digitalizacije.

Ob zavarovalnici sta nagradi prejeli še podjetji Ceneje in Lumar IG. Lumar je prejel nagrado v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij, pa tudi posebno nagrado komisije za postavljanje novih marketinških standardov v svoji panogi. Podjetje Ceneje je slavilo v kategoriji B2B podjetij.

Vsem zmagovalcem nagrade je po besedah predsednika Društva za marketing Slovenije Mitje Pirca iz Deloitta skupno to, da presegajo njihova pričakovanja v strateški marketinški usmeritvi podjetja.

"Vsak izmed zmagovalcev znotraj branže dosega vrhunske rezultate, ki so posledica marketinških aktivnosti. Dobitniki priznanja odlično poznajo svojo branžo in z inovativnimi ter celostnimi marketinškimi pristopi premikajo raven marketinga v panogi na višjo raven," je ob podelitvi poudaril Pirc.

Med letošnjimi finalisti so bila podjetja Ceneje, Danfoss Trata, Intra Lighting (v kategoriji B2B podjetij), Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG, Športna loterija (v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij) in Mercator, Spar Slovenija, Zavarovalnica Triglav (v kategoriji velikih B2C podjetij).

Društvo za marketing Slovenije je nagrade za marketinško odličnost podelilo že peto leto zapored. Lani je glavna nagrada romala v roke Droge Kolinske, pred tem pa so bile prejemnice te nagrade Steklarna Hrastnik, Adria Mobil in Postojnska jama.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar