FinD - Novice - SDS opozarja na sporno financiranje promocije živil
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

13.4.2019

SDS opozarja na sporno financiranje promocije živil

Ljubljana, 12. aprila (STA) - Poslanska skupina SDS opozarja na domnevno sporno financiranje promocije slovenskih kmetijskih in živilskih izdelkov. O tem bi moral razpravljati odbor DZ za kmetijstvo ter računskemu sodišču predlagati revizijo javnega naročila za nacionalno kampanjo promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov 2016-2019, so sporočili.

Javno naročilo za zasnovo in izvedbo nacionalne kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov 2016-2019 je bilo objavljeno junija 2016. Skupna vrednost za triletno obdobje je bila nekaj več kot tri milijone evrov, izbrana pa je bila agencija Futura, čeprav je ponudila najvišjo ceno, so danes spomnili v SDS.

Poslancem SDS se zdi sporno tudi dejstvo, da so natančno višino razpoložljivih sredstev določili s pozneje podpisanimi aneksi, medtem ko so bili vsi člani ocenjevalne komisije bolj ali manj povezani s tedanjim kmetijskim ministrom Dejanom Židanom, ki se je pred vstopom v politiko ukvarjal s prašičerejo.

"Po sporni izbiri Future za najvišjo ceno je še bolj sporno dejstvo, da po treh letih sodelovanja ni merljivih podatkov o uspehu kampanje," so zapisali v sporočilu z javnost. Na novinarsko vprašanje o tem, kakšen je bil po posameznih letih kampanje vpliv na prodajo slovenskih proizvodov, in ali drži informacija, da delež prodaje slovenske perutnine še vedno pada, so namreč z ministrstva odgovorili, da neposrednih odgovorov na ti dve vprašanji ne morejo posredovati.

V SDS se zdaj sprašujejo, ali bo agencija Futura izbrana tudi na novem javnem razpisu. Strateški načrt promocije kmetijskih in živilskih proizvodov 2019-2025, ki ga je vlada sprejela konec lanskega leta, za šestletno izvajanje promocije predvideva približno 9,8 milijona evrov.

O tej problematiki bi moral po oceni SDS na nujni seji razpravljati odbor DZ za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ob tem pa računskemu sodišču predlagati revizijo postopka javnega naročila za zasnovo in izvedbo nacionalne kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov 2016-2019. Kmetijsko ministrstvo pa naj pripravi poročilo o stanju na področju pridelave in porabe mleka ter govejega in perutninskega mesa za pretekla tri leta.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar