FinD - Novice - Prenovljeni Hotel Central z novim konceptom hotela
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

9.4.2019

Prenovljeni Hotel Central z novim konceptom hotela

Ljubljana, 09. aprila (STA) - Družba Union hoteli je zaključila prenovo Hotela Central v Ljubljani. Ta ni samo zaživel v novi podobi z 90 sobami, ampak ponuja tudi novo hotelsko izkušnjo. V hotelu namreč ni klasičnega hotelskega osebja, gostje se lahko registrirajo in v sobe vstopajo z mobilnim telefonom, na voljo pa je tudi prenočevanje v spalnih kapsulah.

Kot je na današnji predstavitvi prenovljenega hotela na vogalu Miklošičeve ceste in Trdinove ulice povedal glavni izvršni direktor Union hotelov Matej Rigelnik, je bila ideja pri prenovi preseganje tradicionalnih hotelskih konceptov. Po njegovih besedah gre za največjo novost v hotelski ponudbi po odprtju Grand hotela Union na začetku 20. stoletja.

V hotelu tako ni več delitve osebja na klasične funkcije, kot so receptor, osebje v restavraciji, postreščki itd., temveč imajo odgovorno osebo, ki je zadolžena za dobro počutje gostov. Poimenovali so jo Experience Officer, njej pa pomaga vrsta asistentov, ki so gostom ves čas na voljo.

Kot je povedala Experience Officer Maja Manojlović, je njihov namen, da se gost počuti kot doma. Po njenih besedah vsa komunikacija poteka zelo sproščeno. Namesto klasičnega preddverja z recepcijo v pritličju je na vrhu hotela velik skupni prostor, ki je namenjen tako recepciji kot zajtrkovalnici, baru in prostoru za druženje. Možno ga bo tudi najeti za dogodke.

Hotel prinaša tudi za Ljubljano nove tehnološke pristope. Gostje rezervacijo opravijo prek mobilne aplikacije, prek katere se tudi registrirajo in s tem dobijo digitalni ključ za odpiranje sobe. Če torej želijo, se lahko skoraj popolnoma izognejo komunikaciji z osebjem.

Papirjev ni niti v sobah, "z izjemo toaletnega", je dejal Rigelnik. Komunikacija z gosti poteka na digitalen način. V sobi ni niti omar ali minibarov, s čimer so po besedah arhitekta Smiljana Buzetija iz biroja D plan pridobili prostor. Hotel so zasnovali po konceptu Future Hotela, ki po njegovih besedah prinaša svežino, prostornost in preprostost. Vsak gost v sobi dobi tudi čutaro za vodo in kavno skodelico iz bambusa, ki si ju lahko kadar koli napolni.

Ohranili so identiteto stavbe, ki je bila zgrajena v času Jugoslavije, a so ji dodali novo vsebino. Hotel ima zdaj 90 namesto 70 sob, poleg že omenjenega večfunkcionalnega prostora pa so v nekdanjem prostoru s telefonskimi govorilnicami postavili tudi 10 spalnih kapsul po japonskem vzoru. Med njimi je skupni prostor za druženje in skupni toaletni prostori.

Ta del je namenjen za Ljubljano povsem novi izkušnji prenočevanja. Ta naj bi bila v povprečju nekoliko cenejša kot v sobah, minimalno naj bi stala okoli 40 evrov. Kot je povedal Rigelnik, so kapsule za naslednje tedne že razprodane. Tako kot sobe jih bo mogoče najeti za 24 ur.

Glede cene klasične sobe je Rigelnik dejal, da se ta stalno spreminja na podlagi statističnega modela, ki so ga zasnovali. Trenutno nočitev v sobi z zajtrkom stane okoli 100 evrov. Po besedah direktorja prodaje in marketinga v Union hotelih Antonia Deperteja s hotelom nagovarjajo mlajše in bolj individualno usmerjene ter neodvisne goste, ki so naklonjeni tehnološkim novostim. Hotel tako ni namenjen kongresnim gostom. Z zasedenostjo v naslednjih tednih so zelo zadovoljni.

Rigelnik je povedal, da je prenova Hotela Central del naložbenega ciklusa Union hotelov in novega strateškega načrta, sprejetega leta 2018. Ob prenovi Centrala so bolj ali manj zaključili tudi temeljito prenovo Hotela Lev, kjer so novo podobo dobile sobe in lobi z recepcijo, restavracijo in bar pa so spremenili v bistro. Končujejo tudi prenovo konferenčnega središča, v kratkem pa bo v 13. nadstropju zaživel tudi del, namenjen bolj zahtevnim gostom.

Pripravljajo tudi zasnovo za prenovo Grand hotela Union in Hotela Union Business, zadnjega bodo tudi preimenovali. Oblikovali so nov logotip skupine. Rigelnik je pojasnil, da želijo ostati vodilni hotelir v Ljubljani, razmišljajo pa tudi o širitvi v kakšno drugo slovensko mesto.

Število sob sicer povečujejo, a so pri tem po Rigelnikovih besedah nekoliko previdni. Ne delijo namreč zanesenosti vlagateljev, ki že gradijo ali načrtujejo nove hotele v prestolnici. Ti naj bi prinesli več sto novih sob, a glede na še vedno kratko dobo bivanja turistov v Ljubljani in omejeno število povratnikov so sami glede prihodnjega povpraševanja po prenočitvenih zmogljivostih bolj zadržani.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar