FinD - Novice - Tudi v Sloveniji več denarja v digitalno oglaševanje
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

25.3.2019

Tudi v Sloveniji več denarja v digitalno oglaševanje

Ljubljana, 25. marca (STA) - Oglaševalci v Sloveniji bodo letos investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja namenili 290.000 evrov, kaže raziskava, ki sta jo družbi Iprom in Valicon izvedli med slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja.

Kot so danes sporočili iz Iproma, je 68 odstotkov od 214 odločevalcev, ki so sodelovali v raziskavi, napovedalo, da bodo svoj proračun za digitalno oglaševanje letos v primerjavi z lani povečali, 29 odstotkov pa jih je odgovorilo, da bo ostal približno enak kot lani.

"Digital tudi na domačem trgu postaja ena od vodilnih oblik oglaševanja, to pa je vzpodbudno dejstvo za vse akterje v panogi," je dejal partner v Ipromu Simon Cetin.

Po podatkih mednarodne raziskave AdEx so podjetja in organizacije v Sloveniji leta 2017 v digitalno oglaševanje vložili 47,2 milijona evrov, Cetin pa ocenjuje, da bo v letu 2019 obseg investicij v digitalno oglaševanje občutno presegel 60 milijonov evrov.

Vprašani so med razlogi za uporabo digitalnega oglaševanja najpogosteje navedli učinkovitost takšnega oglaševanja (64 odstotkov), sledile so možnost evalvacije oglaševalske akcije (52 odstotkov), boljša možnost interakcije (45 odstotkov) in transparentnost (44 odstotkov).

Med oblikami digitalnega oglaševanja bodo letos največ sredstev namenili prikaznemu oglaševanju (29 odstotkov), sledijo iskalni marketing (24 odstotkov) in e-poštni marketing (16 odstotkov) ter oglaševanje v družbenih medijih (12 odstotkov) in video oglaševanje (11 odstotkov).

Med vsemi, ki bodo v letošnjem letu vlagali v digitalno oglaševanje, jih bo največ, 82 odstotkov, v svoje aktivnosti vključevalo oglaševanje v družbenih medijih, 77 odstotkov jih bo uporabljajo iskalni marketing, 73 odstotkov pa prikazno oglaševanje.

Največ bodo za digitalno oglaševanje namenili v storitvenem sektorju, v povprečju 352.000 evrov, ter v trgovini (291.000 evrov) in turizmu (233.000 evrov).

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar