FinD - Novice - Slovenija za višjo potrošnjo nemških turistov in povečanje obiska zunaj sezone
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

6.3.2019

Slovenija za višjo potrošnjo nemških turistov in povečanje obiska zunaj sezone

Ljubljana, 06. marca (STA) - V nemški prestolnici je vrata za poslovno javnost danes odprla globalna turistična borza ITB Berlin. Slovenska predstavitev je letos še posebej močna, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravo Počivalšek je nanjo ponosen. Slovenija želi predvsem povečati potrošnjo nemških turistov in jih še več pritegniti zunaj glavne sezone.

ITB Berlin je globalna borza, na kateri se srečujeta turistična ponudba in povpraševanje z vsega sveta. "ITB predstavlja stičišče med ponudniki in povpraševanjem na področju turizma. Gre za mreženje, poslovne sestanke, obilo je možnosti za srečanja. Ob tem ima ITB še bogat program seminarjev, na katerih predstavljajo zadnje trende s področja turizma in aktualne teme, tako da je dogajanje izjemno pestro in intenzivno," je za STA povedala direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

Zanimanje slovenskega turističnega gospodarstva za ITB Berlin je letos še posebej veliko, na skupni stojnici se predstavlja 35 podjetij in destinacij. Slovenska stojnica je umeščena ob ugledni sejemski sosedi Avstrijo in Švico, po oceni Počivalška pa je slovenska predstavitev znova na visoki ravni.

"Temelj predstavitve sta kulturna dediščina in kulinarika, letos pa je krona celotne stojnice prvič predstavitev Kobilarne Lipica," je pojasnil Počivalšek in dodal, da je "ponosen" na vse te tri točke slovenskega turizma.

Dogajanje okrog slovenske stojnice je sicer precej pestro. Danes popoldne se bodo tako pri njej zbrali predstavniki mreže Lufthansa City Centre, ki združuje predstavnike turističnih agencij in organizatorjev potovanj, delujoče pod Lufthansino franšizo. Zvečer pa bo Slovenija gostila organizatorje potovanj in novinarje širše.

Dogajanje se je začelo že v torek zvečer s sprejemom izbranih turističnih veljakov in novinarjev z nemškega trga pri slovenskem veleposlaniku v Nemčiji Francu Butu. Sprejem je potekal ob programu s slovenskimi in nemškimi umetniki, poudarek je veljal slovenski kulturi, slišati je bilo mogoče celo pesnitev Od lepe Vide Franceta Prešerna v nemščini.

Slovenija se sicer želi na nemškem trgu, ki je bil z 12-odstotnim deležem ustvarjenih nočitev lani za Slovenijo najpomembnejši med vsemi tujimi trgi, pozicionirati kot zelena, aktivna in zdrava destinacijo za zahtevnejše turiste. Cilj je predvsem povečati potrošnjo in obisk nemških turistov zunaj glavne sezone, je povedala Pakova.

Prve ocene so precej optimistične. "Udeleženci borze, naši partnerji, letos pričakujejo zmerno nadaljevanje rasti s tega trga," je pojasnila direktorica STO.

Lani so se sicer Nemci odpravili na dva odstotka več potovanj kot v letu poprej, za tri odstotke pa je bila višja njihova potrošnja. Še posebej raste število kratkih potovanj Nemcev, to je potovanj, ki trajajo dva do štiri dni.

Še dodatno bi lahko ugled Slovenije na nemškem trgu utrdile nagrade. Popoldne bodo namreč nagrajene najbolj trajnostne destinacije na svetu, med nominiranci so tudi destinacije iz zelene sheme slovenskega turizma.

Počivalšek je poudaril še, da se na ITB Berlin kažejo trendi in smeri, v katere gre svetovni turizem. "Gre v smeri aktivnih doživetij na vrhunski ravni, opaziti je mogoče spremembo iz instant turizma v turizem višje kakovosti. Tu smo Slovenci s svojo ponudbo tisti, ki lahko naredimo res dobre rezultate," je prepričan.

Gospodarski minister je obisk v Berlinu izkoristil še za obisk slavne berlinske blagovnice KaDeWe, kamor se je podal skupaj s slovenskim veleposlanikom. "Govorili smo o možnosti prodaje vrhunskih slovenskih prehrambenih proizvodov na nemškem trgu," je povedal Počivalšek. KaDeWe, ki že ponuja nekaj slovenskih prehrambenih izdelkov, se je namreč lotil prenove v gurmanskem delu ponudbe, ministrstvo pa bo skupaj z veleposlaništvom skušalo pomagati našim podjetjem, da bodo svoj obseg v KaDeWe povečala.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar