FinD - Novice - Alpina začela predstavljati tudi z blagovno znamko Peko
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

20.1.2019

Alpina začela predstavljati tudi z blagovno znamko Peko

Žiri, 19. januarja (STA) - V Alpini so v letu dni po nakupu najstarejše slovenske obutvene blagovne znamke Peko pripravili novo strategijo trženja. Novosti so sredi meseca predstavili na mednarodnem sejmu v Italiji in poudarili, da sta samozavesten nastop in prepričanje v uspeh dveh najmočnejših slovenskih obutvenih blagovnih znamk izzvali pozitivne odzive tujih kupcev.

Globalno uveljavljena blagovna znamka Alpina bo tudi v prihodnje predstavljala glavnino razvoja in prodaje v segmentu športne in modne obutve ter bo ohranila ključno vlogo poslovanja skupine Alpina, so sporočili iz žirovske Alpine.

Potencial Peka, ki je po raziskavah druga najmočnejša obutvena znamka na slovenskem trgu, bodo v Alpini izkoristili za pridobivanje novih kupcev doma in na trgih bivše Jugoslavije, priložnost vidijo tudi v tujini.

Novosti so na trgu predstavili v sredini januarja, saj je podjetje formalnopravno lastnik blagovne znamke Peko, ki jo je kupilo iz stečajne mase tržiškega podjetja, postalo šele oktobra lani. V prodajalnah Alpine pa bodo modni čevlji Peko in Peter Kozina na voljo od jeseni dalje.

Kot so pojasnili, bo kolekcija Peko elegantna, predvsem moška, modna obutev srednjega do višjega cenovnega razreda, klasičnega videza in kakovostne izdelave iz naravnih materialov.

Modna obutev Peter Kozina pa bo premikala meje oblikovanja v smeri globalnih modnih smernic, upoštevajoč trende športne mode, atraktivnih vzorcev in materialov. Bo zelo trendovska, višjega cenovnega razreda in primerna za različne priložnosti, so napovedali v Alpini.

Kot so dodali, so odzivi kupcev na njihove novosti in na kolekcijo nekdanje Pekove blagovne znamke Peter Kozina zelo pozitivni, saj so prejeli naročila vzorcev od dolgoletnih partnerjev iz Nemčije, Rusije, Finske, Irske, Estonije, pa tudi nekaterih novih iz Švedske, Švice in Italije.

Direktor Alpine Bojan Gantar verjame v uspeh najmočnejših slovenskih obutvenih znamk, saj prejema zelo pozitivne odzive ljudi v poslovnih in osebnih krogih. "Mnenja tujih partnerjev pa kažejo, da so slovenske blagovne znamke lahko kreativne v modi in da je delo izkušenih domačih čevljarjev sinonim za kakovost, ki je na trgu iskana in cenjena," je poudaril.

Skupina Alpina, ki v zadnjih dveh letih beleži tri milijone evrov prodajne rasti letno, je lani ustvarila več kot 53 milijonov evrov prihodkov in več kot 50 novih zaposlitev. Nove priložnosti za izboljšanje poslovanja pa vidi v širitvi kakovostne ponudbe v lastni maloprodajni mreži na domačem trgu, v bivši Jugoslaviji in postopoma tudi v izvozu.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar