FinD - Novice - V Idriji podelili certifikate kolektivne blagovne znamke Geopark Idrija
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

12.1.2019

V Idriji podelili certifikate kolektivne blagovne znamke Geopark Idrija

Idrija, 11. januarja (STA) - Center za idrijsko dediščino, ki je v sodelovanju z lokalnimi ponudniki vzpostavil kolektivno blagovno znamko Geopark Idrija (Idrija izbrano), je v četrtek podelil 18 certifikatov odličnosti. Namenjeni so izdelkom in storitvam z visokim standardom kakovosti z območja Unesco Globalnega Geoparka Idrija.

Kot je povedala koordinatorka kolektivne blagovne znamke Nina Erjavec, je njihov namen povečevanje prepoznavnosti lokalnih izdelkov, povezovanja ponudnikov različnih storitev v blagovno verigo, ustvarjanje dodane vrednosti lokalnim produktom ter povečevanje vtisa o visoki kakovosti pri potrošnikih.

Lani oktobra so izvedli ocenjevanje rokodelskih izdelkov, jedi, pijač in turističnega programa, ki so jih lokalni ponudniki prijavili na razpis za pridobitev pravice do uporabe znaka kolektivne blagovne znamke. Strokovna komisija, ki so jo sestavljali Tanja Lešnik Štuhec, Janez Bogataj, Franc Jezeršek in Cveto Koder, je izrazila zadovoljstvo nad kakovostjo prispelih izdelkov, inovativnostjo prijaviteljev in ravnijo gostinske ponudbe.

Podelili so 18 certifikatov v kategorijah rokodelski izdelki ter izdelki unikatnega in industrijskega oblikovanja, pridelki in prehranski izdelki, jedi in pijače, postrežene na gostinski način, prireditve oziroma dogodki s kulinarično noto ter turistični programi.

Gre za pisano paleto izdelkov, od oblačil, šalov in brisač, čipk, do prehrambnih izdelkov, medu in kozmetike. Med etnološkimi izdelki je opazen t. i. "šajblčk" Turističnega društva Fara iz Spodnje Idrije, certifikat pa je prejela tudi prireditev Praznik idrijskih žlikrofov, ki jo je lani izpeljal Mladinski center Idrija.

Vzporedno je nastajala tudi celostna grafična podoba znamke, ki bo poskrbela za enotno podobo ter za izboljšanje vidnosti in prepoznavnosti lokalnih produktov. Pripravili so tudi načrt trženja in promocije lokalnih produktov v Geoparku Idrija.

Vse lanske aktivnosti so bile za lokalne ponudnike brezplačne, potekale pa so v okviru mednarodnega projekta Danube GeoTour, pri katerem je Center za idrijsko dediščino vodilni partner. Pripravljajo tudi razstavo o nastanku idrijskega območja in življenju na območju Geoparka. Odprtje načrtujejo v maju, je še povedala Erjavčeva.

Projekt je sofinanciran iz skladov Evropske unije.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar