FinD - Novice - STO v Londonu nagrajena za kampanjo Zdrave vode
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

7.11.2018

STO v Londonu nagrajena za kampanjo Zdrave vode

London, 07. novembra (STA) - Slovenska turistična organizacija (STO) je na londonski turistični borzi WTM zabeležila pomemben uspeh, prejela je namreč zlato nagrado za kampanjo Zdrave vode. Gre za kampanjo, s katero so na STO dve leti predstavljali slovenski zdraviliški turizem in turizem dobrega počutja. "Na nagrado smo izredno ponosni," je povedala direktorica STO Maja Pak.

Na eni največjih turističnih borz na svetu WTM London so v torek podelili nagrade WTM International Travel & Tourism Awards. STO je bila s svojo kampanjo nominirana v kategoriji Best in Wellness (najboljše na področju dobrega počutja), domov pa se bodo predstavniki STO vrnili z nagrado v žepu.

V kampanji Zdrave vode je STO Slovenijo predstavljala kot trajnostno deželo z edinstvenim bogastvom mineralnih voda, ki obiskovalcem omogočajo zdrav oddih in petzvezdična doživetja. "Nagrada je velikega pomena za nadaljnje pozicioniranje Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave dežele edinstvenega naravnega bogastva in dobrega počutja in pomeni veliko vzpodbudo za nadaljevanje naših prizadevanj na področju promocije slovenskega turizma," je dodala Pakova.

STO je sicer v prijavi za nagrado ob kampanji Zdrave vode vključila še druge aktivnosti s področja zdraviliškega turizma ter oblikovanje turistične makrodestinacije Termalna Panonska Slovenija.

"Zdrave vode ni le oglaševalska kampanja, je krovna tema, ki zajema širok nabor aktivnosti STO," so izbor utemeljili v strokovni komisiji, ki je odločala o zmagovalcih. Komisijo je še posebej prepričala globalna digitalna kampanja Make New Memories, v kateri so sporočila o edinstvenih zdravih vodah Slovenije predstavljale petino kampanje na družbenih omrežjih in oglaševalskih sporočilih.

"Za izpolnitev obljube kakovosti ponudbe dobrega počutja je bilo izvedeno zahtevno delo na področju razvoja produkta, z opredelitvijo zdraviliške in wellneške ponudbe kot enega od vodilnih turističnih produktov dežele," so dodali v komisiji.

WTM London je eden najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma. Lani je ta borza pozdravila skoraj 88.000 udeležencev, šest odstotkov več kot v letu 2016. Predstavilo se je 5000 razstavljavcev iz 182 držav, borzo pa je obiskalo 51.000 strokovnjakov s področja turizma.

Letos se tam na skupni slovenski stojnici pod okriljem STO predstavlja 36 podjetij in inštitucij. Izpostavljen je kulturni turizem, glavni partner predstavitve pa je Ljubljanski grad.

Že v torek je na slovenski stojnici potekalo druženje predstavnikov slovenskega turizma in britanskih ter globalnih medijev ob kulinaričnih mojstrovinah Igorja Jagodica. STO je podelila tudi nagrade tistim, ki so na Otoku najbolj zaslužni za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot privlačne turistične destinacije. Najboljša pisateljica na področju potovanj je postala Laura French iz TravelWeekly.Co.uk, vplivnež leta Huw Richards - HuwsNursery, novinar leta pa Robin McKelvie.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar