FinD - Novice - Z novo mrežo k povezovanju mariborske turistične in kulturne ponudbe
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

13.10.2018

Z novo mrežo k povezovanju mariborske turistične in kulturne ponudbe

Maribor, 13. oktobra (STA) - Šest partnerjev s področja kulture in turizma v Mariboru je združilo moči s ciljem zagona nove mreže Maribor is the Future (Maribor je prihodnost), v katero želijo združiti doslej razpršene kulturne in turistične ponudnike ter razvijati skupne produkte, s katerimi bi popestrili turistično ponudbo mesta. Prvi skupni dogodki bodo prihodnji teden.

Društvo Hiša, Center Plesa, Društvo za razvoj filmske kulture, Turistično društvo Maribor, Medijsko društvo Plankton ter Zavod za inovativnost in podjetništvo so s projektom, ki bo trajal 15 mesecev, uspešno kandidirali na razpisu ministrstva za javno upravo za sofinanciranje projektov razvoja in profesionalizacije nevladnih organizacij in prostovoljstva.

"Najprej želimo vzpostaviti mreže partnerjev v turizmu in kulturi ter vzpostaviti medsebojno komunikacijo, ki bo omogočala nastanek in razvoj novih produktov v kreativnem in kulturnem turizmu," je pojasnila Katja Beck Kos iz Društva Hiša. "V drugi fazi pa je načrtovana vzpostavitev platforme, ki bo omogočila skupno promocijo," je dodala.

Napovedujejo vsaj osem novih skupnih produktov in skupno spletno platformo. "Kulturna ponudba v Mariboru je nedvomno bogata, težava pa je prepoznavnost dogodkov, kar ima za posledico tudi manjšo obiskanost," je povedal Rene Puhar iz Društva za razvoj filmske kulture.

Prepričan je, da lahko s povezovanjem ter skupnim trženjem in promocijo dosežejo več občinstva, tako iz lokalnega okolja kot med tujimi obiskovalci mesta. Posledično bi to po njegovih ocenah lahko prispevalo k stabilnejšemu financiranju mariborskega kulturnega sektorja, še posebej na nevladnem področju.

Koristi bodo po besedah predsednika Turističnega društva Maribor Zlatka Jesenika tudi za turistične ponudnike, saj bodo v sodelovanju s kulturnimi delavci lahko širili ponudbo za turiste.

Izdelali so že nekaj primerov novih paketov za turiste, ki na primer vključujejo ogled mesta s starodobniki, piknik na panoramski točki mesta ter pogovor z umetnikom po ogledu gledališke predstave. Ciljajo predvsem na obiskovalce iz bližnjih mest v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem.

Njihovim prizadevanjem se je letos že pridružil Festival Borštnikovo srečanje, ki v sodelovanju z Zavodom za turizem Maribor-Pohorje pripravlja poseben program za tuje goste gledališkega festivala. Pridružil se bo tudi prvim dogodkom, ki jih v okviru platforme Maribor is the Future prirejajo konec prihodnjega tedna.

Začeli bodo v četrtek s posvetom na temo Dediščine mesta, na katerem bodo poskušali identificirati kulturno dediščino, ki jo mesto lahko ponudi obiskovalcem oziroma na kateri lahko gradi turistične zgodbe. "Maribor namreč ni samo Stara trta, je mnogo več," je poudarila Katja Beck Kos.

Kasneje bodo med drugim razstavili študentske ideje na temo simbolov mesta ter izvedli mednarodni laboratorij kulturno-turističnih strokovnjakov.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar