FinD - Novice - Httpool v partnerstvo s Facebookom
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

9.10.2018

Httpool v partnerstvo s Facebookom

Ljubljana, 09. oktobra (STA) - Družba Httpool in družbeno omrežje Facebook sta sklenila strateško partnerstvo, po katerem bo Httpool medijski partner in predstavnik Facebooka za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo in Bolgarijo. Httpool bo povezoval naročnike oglaševanja s Facebookom in jim svetoval pri oglaševalskih kampanjah na Facebooku, Instragramu, Facebook Messengerju in Whatsappu.

Kot je na predstavitvi danes v Ljubljani povedal soustanovitelj in direktor Httpoola Aljoša Jenko, povezujejo medijske platforme, ki prinašajo oglaševalske možnosti, z oglaševalci. S partnerstvom bodo imeli naročniki dodatne možnosti, kar bo pomembno tudi za izvoznike, ki se širijo na nove trge in si želijo tam zagotoviti oglaševanje. O podrobnostih posla in učinkih na poslovanje ni mogel govoriti, obetajo pa si še hitrejšo rast tako Httpoola kot Facebooka na že tako hitro rastočih trgih v regiji in drugod, kjer so prisotni.

Direktor Httpoola za srednjo in vzhodno Evropo Timotej Gala je dejal, da je to eden pomembnejših projektov v smislu digitalnega oglaševanja. Cilj partnerstva je dvigniti kakovost oglaševalskega trga v regiji, kar bo prineslo bistveno večje vložke, je dodal. "Imamo vpogled v to, kakšna je raven znanja na trgu in kakšne so potrebe. Z orodji, ki bodo na voljo oglaševalcem, bo trg v regiji in Sloveniji dosegal bistvene koristi. To se bo poznalo pri agencijah, ki bodo lahko sistematično podpirale svoje naročnike, ki bodo imeli med drugim možnost slediti donosu svojih vložkov v oglaševanje," je dejal.

Vodja Facebooka za srednjo in vzhodno Evropo Robert Bednarski je povedal, da je cilj partnerstva agencijam in oglaševalcem v tem delu Evrope, kjer Facebook nima svojih podružnic, zagotoviti podporo in strokovno znanje. Prepričan je, da bo to pomagalo povezati ljudi in podjetja ter slednjim povečevati dodano vrednost in ustvarjati delovna mesta.

V Httpoolu, ki med drugim zastopa tudi omrežja Twitter, Linkedin in Spotify, se po Jenkovih besedah ne bojijo, da bi zaradi partnerstva s Facebookom upadle investicije v oglaševanje na drugih omrežjih. Nasprotno, pravi Jenko, zaradi komplementarnosti omrežij pričakujejo na vseh dodatno rast.

Httpool, katerega začetki segajo v leto 2000 v Slovenijo, je od lani v lasti družbe IMS Internet Media Services, ki je podružnica Sony Pictures Television Networks. Je spletna oglaševalska mreža, ki medijskim agencijam zagotavlja digitalne oglaševalske rešitve in zastopa več tisoč založnikov v 24 državah srednje in vzhodne Evrope in Azije.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar