FinD - Novice - Slovenijo bomo odslej čutili na svoj način
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

9.10.2018

Slovenijo bomo odslej čutili na svoj način

Portorož, 09. oktobra (STA) - Slovenska turistična organizacija (STO) je v okviru Dnevov slovenskega turizma predstavila osveženo kreativno rešitev v podporo promociji Slovenije na tujih trgih. Nova rešitev se glasi: Slovenijo čutim. Na svoj način.

"Namen osvežene rešitve ni, da preseka naše dosedanje delo, saj je zgodba Slovenije kot zelene butične destinacije za petzvezdična doživetja jasna in široko sprejeta," je pojasnila direktorica STO Maja Pak. Čeprav se z novo rešitvijo poslavlja slogan Zelena. Aktivna. Zdrava., ideja Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije ostaja.

"Po več kot petih letih smo želeli komunikacijo osvežiti in jo še posebej nadgraditi na bolj čustveni in izkustveni ravni, v skladu s trendi vsebinskega digitalnega marketinga in trendi današnjega novega pojmovanja luksuza, ob tem pa se tudi skozi sodobno komunikacijsko platformo še dodatno približati močnemu in potencialnemu segmentu milenijcev," je pojasnila Pakova.

Izbrana rešitev je strokovno komisijo prepričala, ker omogoča prilagodljivo implementacijo v vse aktivnosti in še dodatno osmisli znamko I feel Slovenia (Slovenijo čutim). "Gre za komunikacijsko platformo, ki ponuja rešitev za komunikacijo na krovni ravni slovenskega turizma, v organizaciji STO, za naslednjih tri do pet let," je povedala Miša Novak z nacionalne turistične organizacije.

Izbrano rešitev so sicer poiskali z razpisom, na katerega se je odzvalo šest slovenskih marketinških agencij. Zmagal je konzorcij agencij pod taktirko slovenske komunikacijske agencije Yootree in v mešanem slovensko-ameriškem partnerstvu podjetij Madwise, Lanara Consulting in Moste Inc., ki sedaj izvaja aktivnosti za implementacijo ideje v obsežnem naboru aktivnosti.

Komunikacija na krovni ravni v angleškem jeziku poteka z besedno zvezo My way, v nemškem Meine Art, v italijanskem A modo mio. Prinaša tudi nov ključnik za uporabo na spletnih družbenih omrežjih, saj se #ifeelslovenia pridružuje #myway.

STO bo rešitev postopno implementirala v orodja komunikacije na krovni ravni. Med prvimi bo rešitev uporabljena v globalni digitalni kampanji v letu 2019.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar