FinD - Novice - Alples načrtuje nadaljnjo organsko rast
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

30.9.2018

Alples načrtuje nadaljnjo organsko rast

Železniki, 29. septembra (STA) - Pohištveno podjetje Alples iz Železnikov je lani zabeležilo rast prihodkov. Čisti prihodki od prodaje so se v primerjavi z letom pred tem povečali za šest odstotkov in podjetje je tudi lani zabeležilo dobiček. Letos imajo v Alplesu v načrtu nadaljnjo rast, prenovili so strategijo in z novim kupcem podpisali večletno pogodbo.

Družba Alples industrija pohištva je lani ustvarila 11,4 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je šest odstotkov več kot leto pred tem. Čisti dobiček pa je bil za polovico manjši kot leta 2016 in je znašal 35.000 evrov. Zmanjšalo se je tudi število zaposlenih, in sicer za pet odstotkov na 162, je razvidno iz letnega poročila, objavljenega na spletnih straneh Agencije RS za javnopravne evidence in storitve.

Letos v Alplesu načrtujejo petodstotno rast prihodkov in tudi večji dobiček kot lansko leto, saj so pridobili novega kupca, s katerim so podpisali večletno pogodbo in podjetju omogočili organsko rast, je pojasnil dolgoletni direktor Alplesa Franc Zupanc, ki se je letošnjo pomlad z upokojitvijo poslovil s te funkcije, direktorsko mesto pa je prevzel Velko Gortnar.

Lani so v Alplesu zaključili dveletni razvojni cikel kuhinjskega pohištva. Z dodatno ponudbo na tržišču so že v zadnjem četrtletju 2016 dosegli 20 odstotkov večjo prodajo v primerjavi s preteklim obdobjem in s tem potrdili pravo strateško usmerjenost in utrjevanje novega poslovnega modela lastne blagovne znamke.

Uspešno so izpeljali dva velika inženiring projekta v Nemčiji v skupni vrednosti skoraj dva milijona evrov. Rast prodaje beležijo tudi pri vgradnih omarah, kjer se prilagajajo kupcem in njihovim potrebam.

V Alplesu ohranjajo donosnejše programe in produkte, ki jih krepijo s kompleksnejšo ponudbo, druge pa počasi umikajo s trga. Veliko rast še naprej beležijo na področju kuhinj, ki sedaj predstavljajo že skoraj tretjino proizvodnje.

Prenovili so strategijo podjetja, ki se iz proizvodnje serijskega pohištva usmerja v individualno proizvodnjo po željah kupca. Poleg prodaje obstoječih programov komponibilnega pohištva in lastne blagovne znamke za neznanega kupca preko obstoječe prodajne mreže je prihodnost Alplesa tako usmerjena v razvijanje novega poslovnega modela prodaje in proizvodnje parametričnega pohištva.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar