FinD - Novice - Addiko banka napovedala novosti na področju digitalnih storitev
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

20.9.2018

Addiko banka napovedala novosti na področju digitalnih storitev

Ljubljana, 20. septembra (STA) - V Addiko Bank so napovedali, da naj bi še letos tudi v Sloveniji začeli ponujati nekatere bančne storitve prek aplikacije Viber. To ponujajo v Bosni, na Hrvaškem, v Srbiji in Črni gori, kjer je Viber najbolj priljubljena aplikacija za medsebojno komunikacijo.

Rešitev so razvili v digitalnem kompetenčnem centru skupine Addiko Bank. Z njo ponujajo plačevanje računov prek aplikacije Viber, s čimer se želijo približati uporabnikom, ki v tej spletni klepetalnici preživijo precej časa. Omogoča tudi medsebojno nakazovanje denarja, če so osebe komitenti te banke, s tem načinom pa želijo privabiti nove, je danes povedal Srđan Novaković, vodja digitalnega oddelka skupine.

"Smo prva banka na svetu, ki ponuja opravljanje bančnih storitev prek Vibra," je dejal in povedal, da so storitev februarja lani ponudili v Bosni, sledile so ostale države v regiji, ki jo pokriva Addiko Bank. V Sloveniji morajo opraviti nekaj prilagoditev, da bodo zadostili vsem regulatornim zahtevam, je dodal svetovalec za odnose z javnostmi v slovenski Addiko Bank Matej Beguš.

Podobno velja za storitev odprtje bančnega računa prek mobilne naprave, ki že deluje ali se vzpostavlja na ostalih trgih nekdanje skupne države. "Tu ni cilj le to, da ponudimo možnost odprtja računa prek mobilnega telefona, temveč da ponudimo vse bančne produkte, ki jih posameznik lahko uporablja prek tega kanala," je povedal Novaković.

Addiko Bank je pred približno dvema letoma v Ljubljani odprla prvo neklasično poslovalnico, v kateri stranke lahko storitve opravijo same, denimo same sklenejo kredit. Po nekaterih drugih večjih mestih imajo kombinacijo t.i. hitre in klasične poslovalnice. Kot je pojasnil Novaković, je namreč treba najti pravo ravnovesje med možnostmi na spletu in med klasično poslovalnico, podobno kot to velja za trgovino.

Digitalna preobrazbo je banka po besedah prvega moža banke v Sloveniji Andreja Andoljška dosegla tudi s spremembo blagovne znamke in poslovnega modela. "Letos smo izredno uspešni v doseganju vseh zadanih ciljev," je povedal in izpostavil, da so posebej močni na področju potrošniških kreditov in poslovanja s podjetji, zlasti malimi in srednjimi.

Addiko Bank je lani ustvarila 18,9 milijona evrov dobička po davkih, kar je za 47 odstotkov več kot predlani. Bilančna vsota se je povečala za nekaj manj kot devet odstotkov na 1,54 milijarde evrov.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar