FinD - Novice - Drugi del turistične kampanje izpostavlja vzhodno Slovenijo
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

17.9.2018

Drugi del turistične kampanje izpostavlja vzhodno Slovenijo

Ljubljana, 17. septembra (STA) - V drugem, jesensko-zimskem delu nacionalne digitalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero Slovenska turistična organizacija (STO) spodbuja prebivalce in obiskovalce k izpostavljanju doživetij in destinacij v Sloveniji, bo v ospredju vzhodni del države. Izbrana nagrajenca bosta prejela vikend oddih v termah.

Drugi del kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, se je začel danes, trajal pa bo do 2. decembra. Kampanja poteka na družbenih omrežjih z delitvijo fotografij in videov ter z uporabo ključne besede #ifeelslovenia. Poudarek tokratne izvedbe kampanje bo na termalni panonski Sloveniji ter Mariboru.

STO bo tako skupaj z 11 vodilnimi destinacijami na tem območju - Čatežem, Dolenjsko, Podčetrtkom, Rogaško Slatino, Laškim, Dobrno, Ptujem, Mariborom, Velenjem/Topolšico, Pomurjem in Celjem - in različnimi ponudniki, predvsem naravnimi zdravilišči in kulturnimi ikonami, spodbujala prebivalce Slovenije in tuje goste, da prek svojih družbenih omrežij delijo svoje fotografije in videe, posnete v teh delih Slovenije.

Na portalu slovenia.info bo nacionalna turistična organizacija vsak teden izpostavila najboljše tri fotografije in videe ter jih nagradila, ob zaključku kampanje pa bo izbrala najboljšo fotografijo in video celotne kampanje, katerih avtorja bosta prejela vikend oddih v izbranih termah.

STO sicer v zadnjem obdobju dela na zmanjševanju preobremenjenosti nekaterih destinacij ter povečanju geografske razpršenosti turizma in njegove desezonalizacije. Temu služi tudi kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, v okviru katere želi organizacija spodbuditi deljenje fotografij skritih in manj obljudenih kotičkov države.

Poletni del kampanje, ki je potekal med 6. junijem in 7. septembrom, je spodbudil skoraj 220.000 objav na družbenih omrežjih in dosegel 60 milijonov uporabnikov. Glavna nagrada v tem delu kampanje je bila oddih v Glampingu Olimia Adria Village v Podčetrtku.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar