FinD - Novice - Perutnina Ptuj ob polletju s sedemodstotno rastjo prodaje
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

8.8.2018

Perutnina Ptuj ob polletju s sedemodstotno rastjo prodaje

Ptuj, 08. avgusta (STA) - Perutnina Ptuj je v prvem polletju na ravni skupine prodala za dobre tri odstotke več mesa in izdelkov ter ustvarila skoraj 132 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje. To je skoraj sedem odstotkov več kot v enakem obdobju lani, so za STA povedali v družbi in dodali, da v skladu z zastavljeno strategijo krepijo internacionalizacijo poslovanja.

Med drugim tudi letos povečujejo izvoz na evropska tržišča, saj so prisotni oziroma svoje izdelke prodajajo v več kot 20 držav. Samo v Avstriji in Švici so lani prodali za več kot 30 milijonov evrov proizvodov, v zadnjih letih pa izvoz opazno raste. Prodrli so tudi na trge držav Bližnjega vzhoda, v načrtu imajo prodor na ruski in ameriški trg.

Med njihovimi najbolj priznanimi blagovnimi znamkami je Poli, ki jo v ptujskem prehrambnem podjetju izdelujejo že od leta 1974, ko je nastopila na trgu kot prva obarjena piščančja posebna. Kot poudarjajo v Perutnini Ptuj, je najbolj iskana v državah jugovzhodne Evrope, priljubljena je na trgih od Skandinavije do Sredozemlja in v državah Bližnjega vzhoda.

Zdaj si z omenjeno blagovno znamko želijo še prodora preko luže, pri čemer jim bo pomagal tudi slovenski in bodoči NBA košarkarski zvezdnik Luka Dončić. "Poli v našem podjetju zaseda posebno mesto. Verjamemo, da bo sodelovanje z njim pomembno prispevalo k nadaljnji krepitvi prepoznavnosti, priljubljenosti in tržnega položaja naše osrednje blagovne znamke," je o nedavnem podpisu pogodbe o sodelovanju povedal prvi mož Perutnine Tibor Šimonka.

Perutnina Ptuj je lani ustvarila za okoli 257 milijonov evrov prihodkov, kar je 4,8 odstotka več kot v letu 2016, EBITDA pa je s 24,4 milijona evrov zabeležil 5,3-odstotni padec glede na leto 2016.

Na vseh štirih svojih proizvodnih lokacijah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji ter Bosni in Hercegovini je lani izdelala več kot 88.000 ton blaga, od tega je bilo za 40 odstotkov predelanih proizvodov. Še vedno pa več kot 90 odstotkov njihovega proizvodnega programa izhaja iz proizvodnje ter predelave piščančjega in puranjega mesa.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar