FinD - Novice - Atlantic Grupa v polletju okrepila prihodke in dobiček
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

26.7.2018

Atlantic Grupa v polletju okrepila prihodke in dobiček

Zagreb, 26. julija (STA) - Hrvaška Atlantic Grupa, katere del je Droga Kolinska, je v prvem polletju ustvarila 2,5 milijarde kun (okoli 337 milijonov evrov) prihodkov od prodaje, kar je za 4,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Bruto dobiček iz poslovanja (EBITDA) se je okrepil za 5,3 odstotke na 296,4 milijone kun (približno 40 milijonov evrov).

Iz podatkov je sicer izključen vpliv proizvodnje športne prehrane, ki so jo lani prodali belgijskem Aminolabosu.

Kot so poudarili v Atlantic Grupi, so tudi v prvem polletju nadaljevali z dezinvestiranjem na področjih, ki niso del osnovnih dejavnosti, kot je proizvodnja kozmetike. Podjetje za izdelavo kozmetike Neva je v ponedeljek iz rok Atlantica prevzela zagrebška družba Magdis.

Rezultati so posledica tako dobrega poslovanja na področju distribucije vodilnih svetovnih znamk v regiji kot pri prodaji lastnih blagovnih znamk, so izpostavili v današnjem sporočilu na spletni strani Atlantic Grupe. Kot so dodali, krepitev prihodov še naprej spremlja dvig dobičkonosnosti, nadaljujejo pa tudi s krčenjem zadolženosti.

Pričakujejo, da bo Atlantic Grupa izterjala vse dolgove od podjetij iz sestave koncerna Agrokor, ki so nastali pred uvedbo izredne uprave 10. aprila lani, če bo Agrokorjeva trgovska veriga Konzum uresničila štiriletni načrtovani EBITDA, kot ga napoveduje izredna uprava koncerna po sklenitvi poravnave v največji hrvaški družbi. Gre za približno 60 milijonov kun.

Poleg poravnave v Agrokorju in prodaje Neve je Atlanticovo polletje obeležila konsolidacija distribucijskega poslovanja. Posebej so ob tem izpostavili še razvoj in uspehe blagovne znamke Argeta v ZDA, kot tudi krepitev prodaje instant kave Black'n'Easy ter Cockte.

Največjo rast, v višini 8,3 odstotka, so zabeležili na hrvaškem trgu, med področji pa je šlo najbolje segmentu delikatesni namazi, kjer je prodaja poskočila za 12,5 odstotkov.

Med izdelki je bila z 21,3-odstotnim deležem v skupni prodaji najmočnejši kava, ki je družbi prinesla več kot 531 milijonov kun prihodkov.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar