FinD - Novice - AJM lani za desetino presegel načrte
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

21.5.2018

AJM lani za desetino presegel načrte

Pesnica, 20. maja (STA) - V družinskem podjetju AJM, enem največjih slovenskih ponudnikov stavbnega pohištva, so lani ustvarili za skoraj 20,5 milijona evrov prodaje, s čimer so za deset odstotkov presegli načrt, za 13 pa prodajo iz leta prej. Podjetje iz Kozjaka nad Pesnico je leto končalo s 185.000 evri dobička, ki ga bodo namenili za pokritje izgube preteklih let.

Podjetje s 180 zaposlenimi, kar je kljub rasti še vedno manj od predkriznih časov, je lani dve tretjini svojih prihodkov ustvarilo v Sloveniji, je pa delež izvoza v primerjavi z letom 2016 z 28 dvignilo na 34 odstotkov. Kot poudarjajo v družbi, želijo razmerje v naslednjih dveh letih obrniti na 60 odstotkov v korist tujih trgov.

Kot je razvidno iz letnega poročila družbe, so pozitivne učinke prodaje v tujino lani ustvarjali predvsem na trgih nemško govorečih držav.

Največjo rast so beležili v Avstriji, kjer so prodajo dvignili za 1,2 milijona evrov na dobrih 5,5 milijona evrov, za pol milijona evrov so bili boljši v Švici, za dobrih 300.000 evrov pa v Nemčiji. Prodaja v sosednjo Hrvaško in na Japonsko je ostala na približno enaki ravni, svoje izdelke pa so prodajali še na Madžarsko, v Bosno in Hercegovino ter Italijo.

"Leto si bomo zapomnili po drugačnosti, saj je bilo popolno nasprotje preteklih let. Svež veter gospodarske rasti v Sloveniji se je odrazil tudi v gradbenem sektorju, kar je povzročilo popolnoma drugačno razmerje med ponudbo in povpraševanjem. Seveda to ne pomeni, da smo kupce pridobivali z lahkoto, saj je konkurenca na trgu še vedno neizprosna," je lansko poslovno leto ocenil direktor družbe Trivo Krempl.

Po njegovih besedah se je povpraševanje po njihovih izdelkih povečalo tako pri fizičnih osebah kot pri podjetjih, a je gospodarska rast s seboj prinesla tudi zvišanje vhodnih produktov, kar je pomenilo tudi zvišanje stroškov. Podjetje tako ni uspelo v celoti izkoristiti pozitivnega vpliva gospodarske rasti pri maksimiranju dobička.

Čeprav so leto zaključili z dobičkom, bo po besedah Krempla na tem področju potrebno narediti še nekaj več z doslednim obvladovanjem in zniževanjem stroškov. To so si zadali kot prioriteto v letu 2018, v katerem načrtujejo nadaljnji štiriodstotni dvig prihodkov. Leto 2017 si bodo v AJM po slabem zapomnili zaradi smrti soustanovitelja družbe Janeza Ajleca.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar