FinD - Novice - V Izoli zadovoljni s potekom turistične sezone
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

10.5.2018

V Izoli zadovoljni s potekom turistične sezone

Izola, 10. maja (STA) - V Izoli so s potekom turistične sezone zadovoljni, saj so v prvih štirih mesecih leta v primerjavi z enakim lanskim obdobjem zabeležili devetodstotno rast nočitev. Aprilu so zabeležili enoodstotno rast hotelskih nočitev, dobro so bili zasedeni tudi hostli, kjer so beležili 12-odstotno rast nočitev, in agencije, ki oddajajo sobe.

Kar 50-odstotno povečanje nočitev so medtem v Izoli zabeležili v avtokampih. V aprilu je Izolo obiskalo največ domačih gostov (57 odstotkov), ki jim sledijo avstrijski (14 odstotkov), italijanski (devet odstotkov) in nemški (osem odstotkov) gostje. Podobno razmerje velja tudi za ostale mesece letošnjega leta. Skupaj je to obmorsko občino v prvih štirih mesecih obiskalo za štiri odstotke več domačih in za kar petino več tujih gostov, so sporočili iz Turističnega združenja Izola.

Konec meseca bo sicer ponovno zaživela domača tržnica Ruba sz moje njive. Prvič jo bo predvidoma možno obiskati v soboto, 26. maja, pridelke lokalnih kmetov pa bo mogoče kupovati vsako sredo in soboto dopoldne v Drevoredu 1. maja. Tradicionalno bosta tudi letos prva dva tedna v juniju posvečena domačim pedočem. Poleg tega bo na turistično-informacijskem centru tudi letos možno najeti sup, ponovno pa bo po Izoli vozil turistični vlakec.

V začetku meseca je zaživel tudi nov spletni portal izolskega turizma. Stran je odzivno oblikovana v štirih jezikih ključnih trgov (slovenskem, nemškem, italijanskem in angleškem), na njej pa so konkretno predstavljena doživetja, ki izhajajo iz nosilnih produktov. Prav tako pa so predstavljeni konkretni akterji s področja izolskega turizma (namestitvene enote, restavracije, gostilne, muzej, znamenitosti) s ciljem čim hitrejšega prehoda na njihova spletna mesta in rezervacijo konkretne namestitve oz. ponudbe. V drugi fazi bo na spletno stran dodan še rezervacijski modul, ki bo namenjen prodaji turističnih paketov in posameznih doživetij.

Medtem pa v tem tednu začenjajo z digitalno kampanjo Izolski okusi, v sklopu katere bodo predstavili tipične in avtohtone izolske oz. istrske jedi. Izolska kulinarična ponudba bo predstavljena skozi foto zgodbe posameznih gostincev, v sklopu projekta pa bodo pripravili tudi izolski kulinarični vodnik.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar