FinD - Novice - Plastika Skaza pričakuje rast prodaje in razvoj lastne blagovne znamke
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

25.4.2018

Plastika Skaza pričakuje rast prodaje in razvoj lastne blagovne znamke

Ljubljana/Velenje, 25. aprila (STA) - Velenjsko podjetje Plastika Skaza je lani skladno z načrti ustvarilo 38,5 milijona evrov prihodkov, kar je 10 odstotkov več kot leto prej. Za letos načrtujejo povečanje na 40 milijonov evrov, pri čemer bodo nadaljevali razvoj lastne blagovne znamke, pri kateri naj bi prihodek povečali z lanskih 1,5 milijona na 3,5 milijona evrov.

"Ocenjujem, da smo bili uspešni, ker smo naredili preobrazbo v lastni blagovni znamki," je danes ob odprtju novih poslovnih prostorov v Ljubljani povedala direktorica in solastnica družbe Tanja Skaza.

Čisti dobiček je lani znašal okoli 600.000 evrov, potem ko je bil leto prej pri 900.000 evrih. Med razlogi za znižanje dobička je, da so več namenili za investicije, skupno sedem milijonov evrov.

Kot je povedala Skaza, so za vlaganje v tehnologijo in razvoj ter nove prostore namenili pet milijonov evrov, pri tem v dva izdelka lastne blagovne znamke, set za piknike in kampiranje Pick&Go ter novo generacijo hišnega kompostnika Organko, 500.000 evrov.

Za letos načrtujejo nadaljevanje razvoja lastne blagovne znamke, s katero so po besedah Skaze prisotni na 70 trgih v tujini, pri čemer se nameravajo osredotočiti na manj kupcev in poglobitev odnosov z njimi. Lani so z izdelki lastne blagovne znamke ustvarili 1,5 milijona evrov prihodka, letos načrtujejo povečanje na 3,5 milijona evrov.

"To je za začetek, ocenjujemo, dobro. Z lastno blagovno znamko smo namreč prisotni šele pet let. Strokovnjaki smo pri plastiki, tehnologiji, razvoju, otroci pa smo še pri lastni blagovni znamki. V teh petih letih smo pokazali, da zmoremo in da je to naša dodana vrednost," je dodala Skaza.

Medtem ko so še pred dvema letoma večji del izdelkov lastne blagovne znamke prodali na domačem trgu, sedaj v Sloveniji ustvarijo okoli 30 odstotkov teh prihodkov.

Družba sicer proizvaja različne izdelke iz umetnih mas za dom in prosti čas, med drugim stole, različne koše in posode za gospodinjske odpadke ter izdelke iz kombinacije lesa, kovine in plastike, za različne partnerje, med katerimi sta švedski pohištveni velikan Ikea in velenjski proizvajalec bele tehnike Gorenje. Z izdelki lastne blagovne znamke pa bodo odslej opremljali počitniške prikolice in kamperje Adrie Mobil, so napovedali ob današnji predstavitvi novih izdelkov.

V novih prostorih v Ljubljani je oddelek marketinga in prodaje ter prostori za sestanke. "Če verjameš v svoje produkte, v to, kar počneš, se moraš pojaviti v prestolnici, ker je tu središče dogajanja in kupcem pokažeš, da verjameš v to," je dejala Skaza, ki pričakuje, da bodo v Ljubljani v prihodnje odprli tudi razstavni prostor.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar