FinD - Novice - Žerjavisti izpostavljajo nujnost takojšnega začetka gradnje drugega tira
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

23.4.2018

Žerjavisti izpostavljajo nujnost takojšnega začetka gradnje drugega tira

Koper, 23. aprila (STA) - Sindikat žerjavistov pomorskih dejavnosti Luke Koper si bo v referendumski kampanji pred ponovljenim glasovanjem o zakonu o drugem tiru aktivno prizadeval za izgradnjo projekta. "Ni več časa za razprave o tem, ali zakon o drugem tiru potrebujemo ali ne, poenotiti se moramo, da se izvedba drugega tira začne nemudoma in brez izgovorov," poudarjajo.

Sindikat žerjavistov je v današnjem sporočilu za javnost spomnil, da si že dolgo prizadeva za izgradnjo drugega železniškega tira Divača-Koper in da se bori za to, da bodo Luka Koper, ljudje ter istrsko in slovensko gospodarstvo končno dobili sodobno železniško povezavo, ki bo omogočila obstoj in rast ne le pristanišča, ampak celotne z njim povezane verige dejavnosti.

Nova dvotirna proga med Koprom in Divačo po navedbah sindikata ne pomeni le zagotovitev blaginje, zaposlovanje in izboljšanja socialne slike regije in države, temveč ima tudi ekološki, varnostni, poslovni in družbeni pomen.

Sindikat žerjavistov bo kot eden od 32 organizatorjev referendumske kampanje razloge v prid izgradnji drugega tira obširno predstavil v referendumski kampanji - ta je stekla 13. aprila, ponovljeni referendum pa bo 13. maja - in pri tem, kot so navedli, pokazal ogledalo celotni slovenski politiki, ki "se na škodo prebivalstva že več kot 20 let prepira o najpomembnejšem državnem infrastrukturnem projektu".

Sindikat politiki očita, da si želi na vsak način omogočiti vstop tujega kapitala v Luko Koper, kar bi lahko pripeljalo do razbitja enotnega upravljanja pristanišča in njegove razprodaje. Poleg tega pa bi slovenska politika stroške izgradnje drugega tira preko takse prevalila na državna podjetja (Luka Koper, Slovenske železnice in Petrol), hkrati pa lastništvo ključne državne železniške infrastrukture prepisala na tuje države, kar bi bil svetovni unikum, pravijo.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar