FinD - Novice - V Beli krajini lani 30-odstotna rast prenočitev
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

22.4.2018

V Beli krajini lani 30-odstotna rast prenočitev

Črnomelj, 21. aprila (STA) - V Beli krajini je po uradnih statističnih podatkih lani prenočilo nekaj manj kot 30.000 obiskovalcev, ki so ustvarili nekaj manj kot 72.000 prenočitev. Kot ugotavlja razvojno-informacijski center Ric Bela krajina je število prenočitev v primerjavi s predlanskimi podatki zraslo za 30 odstotkov. Okrepila se je tudi območna povprečna bivalna doba.

Po podatkih črnomaljskega zavoda Ric Bela krajina je povprečna bivalna doba v Beli krajini lani znašala 2,4 dneva, medtem ko je na državni ravni dosegla 2,53 dneva.

Glede na to, da Statistični urad RS za nekatere lanske mesece nima podatkov in da je upošteval le prenočitvene zmogljivosti z več kot deset ležišči, pa sklepajo, da je moralo biti dejansko število prenočitev v Beli krajini lani še večje.

Med tamkajšnjimi obiskovalci so lani prednjačili turisti iz Nemčije, držav Beneluksa, Italije in Francije.

Kot so dodali v Ric Bela krajina, skladno z nacionalno strategijo in strategijo razvoja območnega turizma pripravljajo promocijske akcije, kampanje digitalnega marketinga, oblikovanje integralnih turističnih izdelkov, digitalno akademijo in druge dejavnosti, s katerimi želijo Belo krajino krepkeje utemeljiti kot obiska vredno območje.

Za turistično območje Bela krajina so nedavno izdelali novo celostno grafično podobo in tržno zgodbo. Poslej bodo nastopali pod krovno turistično znamko Bela krajina srčnih ljudi. Novi znak tega turističnega območja pa simbolizira kroženje štirih letnih časov v naravi in belokranjsko, z naravnimi cikli povezano življenje.

Pod omenjeno krovno znamko so se združili Ric Bela krajina, metliško turistično društvo Vigred in semiški Kulturni center. Z njo želijo predstaviti predvsem štiri belokranjska mikro območja, Črnomelj, Metliko, Semič in Kolpo. Med glavnimi turističnimi izdelki stavijo na Belokranjska potepanja, Belokranjska doživetja in Belokranjsko naravo.

Navedeni projektni partnerji se z različnimi tržnimi akcijami zavzemajo za ustrezno uresničitev nove celostne podobe in zgodbe ter s tem za poenoteno in prepoznavno predstavitev turistične točke Bela krajina, so še sporočili iz Ric Bela krajina.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar