FinD - Novice - V telekomunikacijah vrzel med tržnimi strategijami in resničnostjo
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

16.4.2018

V telekomunikacijah vrzel med tržnimi strategijami in resničnostjo

Ljubljana, 15. aprila (STA) - V telekomunikacijski panogi obstaja vrzel med ambicioznimi strategijami za digitalne storitve in digitalno interakcijo z uporabniki ter resničnim stanjem na trgu, kaže raziskava svetovalnega podjetja A.T. Kearney. Raziskava kaže tudi na spremembe pri virih prihodkov te industrije v prihodnjih petih letih.

Kot so sporočili iz družbe, so z analizo mnenj več kot 60 članov uprav telekomunikacijskih podjetij iz Evrope, Bližnjega vzhoda ter Rusije in drugih držav Skupnosti neodvisnih držav ugotovili, da se želi 55 odstotkov anketiranih podjetij na trgu predstaviti kot digitalni navigator. Ta izraz združuje vrhunsko omrežje z odlično kakovostjo v smislu digitalnih storitev in vsebin, ki so na voljo prek tretjih oseb.

Okoli 32 odstotkov podjetij si prizadeva biti vrhunski ponudnik za uporabnike, ki so pripravljeni plačati več za brezhibno in integrirano omrežno povezljivost. Devet odstotkov se jih vidi v vlogi ponudnika podatkovnih storitev, ki se osredotoča na zagotavljanje povezav razumne kakovosti po zelo ugodnih cenah. Štirje odstotki anketirancev pa svoje podjetje obravnavajo izključno kot ponudnika omrežnih storitev.

"Večina telekomunikacijskih ponudnikov spreminja svoj poslovni model. Oddaljujejo se od izključno storitev povezljivosti in se približujejo vlogi digitalnega navigatorja, ki poleg vrhunskega omrežja ponuja tudi vrhunske digitalne storitve in vsebine na različnih področjih, tudi s poseganjem v modele drugih industrij," je povedal podpredsednik v A.T. Kearney Marko Derča.

Vendar pa se ti ponudniki pri implementaciji poslovnega modela z uporabo podatkov v realnem času po njegovih besedah "borijo s silosnimi organizacijskimi strukturami in neučinkovitostjo". "Presenetljivo je, da njihovo upravljanje produktov in odnosi z uporabniki še niso usklajeni z novo strategijo," je dejal.

V povprečju anketiranci napovedujejo, da bo skupni delež prihodkov iz naslova storitev povezljivosti z današnjih 71 odstotkov padel na 59 odstotkov. Po drugi strani bodo digitalne storitve k prodaji prispevale več; s sedanjih sedmih odstotkov se bo ta delež povečal na 14 odstotkov. Povečal se bo tudi delež pri televizijskih storitvah, in sicer s sedanjih devet na 13 odstotkov. Hkrati se pričakuje upad prodaje strojne opreme z 11 na devet odstotkov celotne prodaje.

Za telekomunikacijska podjetja, ki so sodelovala v raziskavi, je za doseganje strateških ciljev ključno prestrukturiranje poslovnih modelov. Njihova prednostna naloga je boljša uporaba podatkov o uporabnikih. Čeprav imajo obširne podatke o svojih strankah, jih večina podjetij namreč ne uspe učinkovito uporabiti, so še navedli v A.T. Kearney.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar