FinD - Novice - Zreški GKN Driveline lani znova povišal prihodke
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

16.4.2018

Zreški GKN Driveline lani znova povišal prihodke

Zreče, 15. aprila (STA) - Zreško podjetje GKN Driveline, ki je del britanske multinacionalke GKN Industries, je tudi lani opazno povečalo obseg proizvodnje. Kot je za STA povedal vodja operacij na ravni več podjetij znotraj skupine Andrej Poklič, so v Sloveniji ustvarili skoraj 84 milijonov evrov prihodkov, leto 2017 pa sklenili tudi s temu primerno višjim dobičkom.

V primerjavi z letom 2016 so prodajo povišali za okoli sedem milijonov evrov, s čimer so presegli tudi zastavljene načrte. Kakšen je bil čisti dobiček družbe, za zdaj še ne izdajajo, je pa presegel tistega iz leta 2016, ki je znašal 7,5 milijona evrov. Lastniki si ga v preteklih letih niso delili, pač pa večinoma vlagali v razvoj podjetja.

Temu primerno so v zadnjih treh letih intenzivno povečevali zmogljivosti, po zaslugi katerih že v letošnjem letu načrtujejo preko 100 milijonov evrov ustvarjenih prihodkov. Ti so se sicer še nekaj let nazaj gibali med 40 in 50 milijonov evrov.

"Trenutno je v podjetju okoli 400 zaposlenih. Zagotovo bomo še kaj zaposlovali, a pretirano večje številke ne bo, saj so naše investicije usmerjene v najsodobnejšo tehnologijo, kar pomeni veliko robotizacije, ki hkrati olajša fizične napore. Zato zaposlujemo zlasti kader z znanjem in izkušnjami na področju mehatronike ali strojništva," je pojasnil Poklič.

Kot je še povedal, so leto 2017 zaključili v skladu z načrtom in ga celo nekoliko presegli, je pa bilo obdobje ključno za letošnje in naslednja leta, saj so se soočali z nekaterimi novimi projekti, ki gredo zdaj v serijsko proizvodnjo.

"Samo lani smo v ta namen investirali več kot 12 milijonov evrov, kar je ekstremno veliko za naše razmere. Desetine strojev je bilo treba vključiti v proces, pripraviti vse pogoje za normalen delovni proces in dobavo avtomobilskim proizvajalcem na njihove linije, kar nam bo letos omogočilo izpolniti rekordne načrte," je še dodal Poklič.

Načrt za letos so zato ambiciozni. Med drugim začenjajo proizvodnjo za Jaguarja v Magni, s katero v Gradcu sodelujejo že iz prejšnjih projektov, začeli so projekte z Volvom in Mercedesom, poleg Dacie v Romuniji sodelujejo še s Fordom. Kar nekaj imajo tudi novih kupcev, prav ta diverzifikacija na področju naročil pa jim daje dobro osnovo za nadaljnji razvoj.

Od sodelovanja z Magno si veliko obetajo tudi v načrtovani tovarni v Sloveniji. Po Pokličevem mnenju se slovenska podjetja ne bi smela bati njihovega prihoda zaradi morebitnega odvzema kadrov in podobnega, saj je to priložnost za vse v avtomobilski panogi.

"Magna je velik igralec na avtomobilskem področju in če gre v nekem trenutku tok v smer Magne, lahko to pozneje pomeni priložnost, da rastemo vsi skupaj. Nimam skrbi, da bi zaradi tega imeli premalo delavcev. Zagotovo lahko plačna politika pritegne določen del ljudi, a to je samo eden od faktorjev, ki pritegne zaposlene," meni Poklič, eden od lanskih prejemnikov nagrade GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke.

Začetki zreškega podjetja segajo v leto 1986, ko je družba Unior skupaj s še tremi podjetji v Zrečah ustanovila obrat za proizvodnjo homokinetičnih zglobov. Do leta 1996 je podjetje delovalo pod imenom Unior-Atras, v omenjenem letu je nato 74-odstotni lastnik postal nemški GKN Automotive, ki je dve leti kasneje prišel do 100-odstotnega lastništva.

Od leta 2003 se podjetje zaradi poenotenja imen znotraj multinacionalke GKN imenuje GKN Driveline Slovenija, v lasti britanske družbe je zreška družba od decembra 2009.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar