FinD - Novice - Mariborski Tam Europe lani ob enaki prodaji zmanjšal izgubo
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

9.4.2018

Mariborski Tam Europe lani ob enaki prodaji zmanjšal izgubo

Maribor, 08. aprila (STA) - Mariborsko podjetje Tam Europe, ki je s kapitalom kitajske skupine China Hi-Tech Group Corporation nastalo na pogorišču Tovarne vozil Maribor in še naprej proizvaja avtobuse, je lani ustvarilo 15 milijonov evrov prihodkov, enako kot leto pred tem, še vedno pa je poslovalo negativno. A izgubo so precej zmanjšali, letos pa načrtujejo dobiček.

Kot je za STA povedal prvi mož podjetja Bryan Zhao, so zaradi prestrukturiranja in iskanja notranjih rezerv izgubo iz predlanskih skoraj štirih milijonov evrov uspeli znatno znižati. Kljub temu so spet poslovali negativno, a kot pravi direktor, je trend vendarle pozitiven in obstajajo velike možnosti, da bodo ob uresničenju zastavljenih načrtov letos prvič beležili dobiček.

Po njegovih besedah letos načrtujejo prodajo 100 letaliških avtobusov, kar je dvakrat toliko kot lani, s tem pa bi prevzeli svetovni primat v tem delu avtobusnih poslov. Če jim načrti uspejo, se bodo približali prihodkom v višini 25 milijonov evrov in ob koncu leta zabeležili milijon evrov dobička.

"Ta trenutek imamo sklenjene posle že za 37 letaliških avtobusov, kar je naš najboljši začetek leta doslej," je optimističen prvi mož podjetja, ki dodaja, da so ob proizvodnji letaliških in potniških avtobusov vse bližje tudi zagonu svojega osnovnega načrta, proizvodnji električnih avtobusov. Kot je dejal, so že našli prve trge, predvsem na Bližnjem vzhodu, kar je za njih dober začetek.

Proizvodnja samo letaliških avtobusov podjetju po njegovem mnenju ne bi omogočila dodatne rasti, saj svetovni trg letno potrebuje okoli 500 do 600 vozil. "Naš cilj 100 avtobusov je petina svetovne proizvodnje in bi bil za nas res dober dosežek. Iščemo kanale za prodajo predvsem na evropskem, bližnjevzhodnem in ruskem trgu, za rast proizvodnje pa si prizadevamo najti kupce za naše nove e-avtobuse," je pojasnil Zhao.

Razvoj električnega vozila je že nekaj let eden ključnih razvojnih projektov mariborskega podjetja, za katerega so si pred časom obetali tudi državno podporo, a je niso dočakali. Kot pravi Zhao, razume, da se mora Slovenija držati strogih evropskih pravil, zato doslej niso našli osnove za tako spodbudo.

Vseeno so se projekta lotili sami in letos bodo začeli z redno proizvodnjo, še vedno pa upajo, da jim bo država stopila nasproti in poiskala možnosti za dodelitev podpore. Tam Europe sicer trenutno zaposluje okoli 150 ljudi, ob vzpostavitvi proizvodnje linije za e-vozila pa bodo potrebovali nove dobro usposobljene delavce.

Najpomembnejši trgi mariborske družbe v zadnjem letu so Španija, Savdska Arabija, nekaj so prodali tudi na dunajsko letališče, pomembna je Rusija, nekaj avtobusov je že šlo tudi v Maroko. Zdaj delajo na prodoru v Nemčijo, letos imajo že naročila za 18 avtobusov iz Italije, prav tako sta potencialna trga Velika Britanija in Irska. Zhao je omenil tudi Kitajsko, kjer so s pomočjo svojih lastnikov že začeli sklepati posle in letos upajo na prodajo okoli 20 avtobusov.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar