FinD - Novice - Kamniška Eta odslej z znamkami kisov Renški hram, Talis in Salatina
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

29.3.2018

Kamniška Eta odslej z znamkami kisov Renški hram, Talis in Salatina

Kamnik, 29. marca (STA) - Ponudba kamniške Ete, ki je znana po znamki Natureta, se širi. Podjetje je namreč od Šampionke nedavno kupilo blagovne znamke kisov Renški hram, Talis in Salatina. V Kamniku danes potekajo zaključna dela na montaži linije za proizvodnjo kisov, proizvodnja pa bo iz Šampionke v Kamnik dokončno preseljena do konca pomladi.

Koliko je Eta, ki je pogodbo s Šampionko sklenila februarja, odštela za nakup omenjene blagovne znamke, sicer ni znano. So pa v današnjem sporočilu za javnost navedli, da blagovne znamke kisov Renški hram, Talis in Salatina skupaj s trgovskimi znamkami ustvarijo nekaj manj kot dva milijona evrov prihodkov od prodaja na leto.

"Z več kot 60 različnimi izdelki in pakiranji pa zasedajo okoli dve tretjini tržnega deleža v skupini kisov na domačem trgu," so pojasnili in dodali, da je bila Eta najboljši ponudnik ter je hkrati predstavila tudi načrt upravljanja z blagovnimi znamkami in ponudila zaposlenim v Šampionki delovna mesta.

Po besedah lastnika in enega od dveh direktorjev Ete Marka Koniča že danes iščejo kadre za delo v proizvodnji, ko bo proizvodnja dokončno preseljena iz Šampionke v Kamnik, pa bodo znova ocenili potrebe po novih zaposlitvah.

"Za nakup blagovnih znamk smo se odločili, ker imajo odlične recepture in so v dobri kondiciji na trgu, hkrati pa se z asortimanom Naturete lepo dopolnjujejo," je odločitev za nakup pojasnil Konič.

Ekipa Ete se bo najprej osredotočila na prenos znanja in bogate tradicije vrhunskih vinskih, jabolčnih, mešanih in alkoholnih kisov, nato se bodo posvetili strategiji upravljanja s temi znamkami.

"Vzdrževanje vseh treh znamk najbrž ne bo smiselno, vendar se bomo vseh sprememb in nove arhitekture blagovnih znamk lotili previdno in s spoštovanjem do vsega, kar je bilo vloženo vanje in do zvestobe potrošnikov, ki želijo kupiti 'svoj kis' in pred prodajnimi policami nimajo na pretek časa za odločanje," je povedala direktorica Ksenija Jankovič Banovšek.

S pripojitvijo kisov si Eta, ki sicer od leta 2012 trgu na leto ponudi približno 10 novih izdelkov, odpira dodatne možnosti za razvoj. Dobro prodajo kisov si obetajo tudi v izvozu, saj ima podjetje infrastrukturo za izvoz postavljeno na 23 tujih trgih, kjer je prisotno z blagovno znamko Natureta.

Eta Kamnik je lani ustvarila približno 18,5 milijona evrov prihodkov od prodaje, od tega nekaj manj kot 1,5 milijona evrov na tujih trgih. Prihodki od prodaje so se na letni ravni zvišali za tri odstotke.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar