FinD - Novice - Kofola lani z nižjimi prihodki in dobičkom
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

23.3.2018

Kofola lani z nižjimi prihodki in dobičkom

Praga, 23. marca (STA) - Češka skupina Kofola, ki je med drugim lastnica Radenske, je lani ustvarila 264,5 milijona evrov prihodkov, kar je 0,5 odstotka manj kot predlani. Nižje prihodke med drugim pripisujejo precej slabši prodaji na Poljskem. Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) se je znižal za 10,7 odstotka na 36,1 milijona evrov.

Kot so sporočili iz družbe, se je skupna letna prodaja skupine Kofola brez upoštevanja Poljske lani povečala za 8,6 odstotka, upoštevajoč še Poljsko pa se je zmanjšala za 0,5 odstotka. Na uspešen skupni rezultat sta močno vplivala češki in slovaški trg, kjer se je prodaja povečala za 3,2 odstotka.

Na poljskem trgu je podjetje zabeležilo medletno zmanjšanje prodaje za 28 odstotkov, kar pripisujejo predvsem zmanjšanju v segmentu lastnih znamk in vzpostavitvi novega poslovnega modela. Spodbuden signal s poljskega trga po njihovem mnenju predstavlja dejstvo, da se medletni upad poslovanja znižuje kljub dodatnim stroškom, ki jih prinaša modernizacija, in manjšemu obsegu proizvodnje v primerjavi s preteklimi leti.

V regiji Adriatic se je prodaja povečala za 29,8 odstotka. Zelo uspešni sta bili predvsem vodilni blagovni znamki Radenska in Ora. V družbi za letos pričakujejo podobne rezultate.

"S strateškega vidika poslujemo dobro, vendar moram priznati, da smo pričakovali več," je objavo rezultatov pospremil finančni direktor skupine Daniel Buryš. "Najpomembneje je, da smo uspešno uvedli spremembe k razvoju bolj zdravega poslovnega modela," je poudaril.

Kot je pojasnil generalni direktor skupine Jannis Samaras, so namreč pod svoje okrilje sprejeli tradicionalno češko podjetje Leros, enega največjih tradicionalnih proizvajalcev visokokakovostnih zeliščnih čajev iz zdravilnih zelišč.

"Ob blagovni znamki Ugo, največji mreži solatnih barov v Srednji Evropi, predstavljajo Lerosovi izdelki iz zdravilnih rastlin še en ključni element našega potovanja do oblikovanja ponudbe za zdrav življenjski slog," je še pojasnil.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar