FinD - Novice - Francija začela z občutljivim prestrukturiranjem državnih železnic
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

15.3.2018

Francija začela z občutljivim prestrukturiranjem državnih železnic

Pariz, 14. marca (STA) - Francoska vlada je danes razkrila svoj reformni načrt za močno zadolženo državno železniško podjetje SNCF. Ob tem je obljubila, da bo družba obdržala "javni značaj". S tem je želela pomiriti sindikate v zvezi z privatizacijo, a še vedno ostaja kup spornih točk, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Ena od spornih točk je povezana z načrti vlade glede uvajanja sprememb. Te naj bi namreč prihajale prek vladnih odlokov, kar pomeni, da je čas za razpravo krajši in imajo poslanci manj možnosti, da predloge dopolnijo.

Ministrica za promet Elisabeth Borne je napovedala tudi, da zaradi reforme novinci v podjetju ne bi imeli posebnega statusa, ki železniškim delavcem zagotavlja delovno mesto in dodatne pravice pri pokojnini.

"Cilj je jasen," je po predstavitvi novih ukrepov, povzetih na štirih straneh, vladi dejala Borneova. "To je boljša javna železniška storitev po boljših cenah za uporabnike in davkoplačevalce."

Predlog reforme med drugim predvideva povečanje fleksibilnosti pri delovnih pogojih in plačah ob obljubi za 3,6 milijarde evrov investicij v infrastrukturo v 10 letih.

Sindikat CGT in še trije drugi sindikati so za 22. marec že pozvali k stavki po vsej državi. V četrtek se bodo sestali in govorili o dodatnih stavkovnih terminih.

"Država želi spremembe izsiliti brez poslušanja sindikatov," je opozoril tiskovni predstavnik železniškega sindikata SUD Rail Erik Meyer. Prvi mož sindikata CGT Philippe Martinez je vlado že v torek obtožil, da izziva. Sindikat je sicer predstavil svoj načrt za izboljšanje storitev in financ SNCF.

SNCF ima sicer skoraj 47 milijard evrov dolgov in veliko breme pokojninskih izdatkov. Dolga desetletja so se namreč strojevodje upokojevali že pri dobrih 50 letih starosti. Upravljanje francoskih vlakov je zato za 30 odstotkov dražje kot drugod po Evropi, trdi vlada.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar