FinD - Novice - Hotel Jezero zaradi uspešne sanacije po požaru velja za primer dobre prakse
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

19.2.2018

Hotel Jezero zaradi uspešne sanacije po požaru velja za primer dobre prakse

Bohinj, 17. februarja (STA) - Mineva leto dni, odkar je v požaru poškodovani Hotel Jezero ob Bohinjskem jezeru po najnujnejši sanaciji ponovno odprl svoja vrata. Požar, ki je izbruhnil 5. januarja lani, je povzročil za okoli dva milijona evrov škode. Hitra sanacija in zavzetost lastnikov ter zaposlenih pa veljajo za primer dobre prakse gospodarjenja s turistično infrastrukturo.

Požar, ki je 5. januarja izbruhnil v mansardi novejšega dela hotela, je v hudem mrazu in močnem vetru, ki je oteževal gašenje, poškodoval okoli 20 odstotkov hotela. Ker so hotel, ki je v lasti družbe Alpinum hoteli, želeli čim prej ponovno odpreti, so se že dan po požaru lotili najnujnejših del, s katerimi so preprečili nadaljnjo škodo, nato pa so kmalu stekla gradbena dela, in sicer najprej na manj poškodovanem delu hotela.

V zgolj mesecu in pol so uspeli urediti kuhinjo, restavracijo in recepcijo ter ponovno sprejeti prve goste, ki so jih namestili v sobe v zadnjem delu hotela, ki ni bil poškodovan. Hkrati so se lotili obnove najbolj poškodovanega dela hotela ter uspeli zagotoviti, da je bil že pred poletno sezono ponovno v polnem zagonu.

"Hotel Jezero je svetla točka bohinjskega turizma in primer tega, kaj je mogoče narediti," je izpostavil bohinjski župan Franc Kramar, ki po požaru ni mogel verjeti optimističnim napovedim vodstva hotela, da lahko v tako kratkem času odpravijo posledice požara in ga ponovno spravijo v pogon. Vendar so se njihove napovedi lani uresničile.

"Zahvala gre vodstvu in vsemu osebju hotela, ki je nesebično zavihalo rokave in hotel usposobilo do poletne sezone," je dejal župan in izrekel ogromno priznanje hotelu, zlasti vodstvu in zaposlenim. Prepričan je, da gre za primer dobre prakse v širšem slovenskem prostoru, kako nekdo živi za hotel in zanj skrbi.

Kot je spomnila direktorica Hotela Jezero Polonca Noč, je požar povzročil za 1,9 milijona evrov škode, pri čemer je bilo za 250.000 evrov izpada prihodka. Je pa nato lani takoj po odprtju ta edini delujoči hotel ob Bohinjskem jezeru, ki ustvari okoli pet odstotkov vseh nočitev v Bohinju, zabeležil dobro poslovanje.

Kot pravi Nočeva, želijo sedaj požar čim bolj pozabiti in se osredotočiti na nadaljnje poslovanje in pripravo na novo glavno sezono. V teku pa je zimska sezona, ki se je zaradi zgodaj zapadlega snega na Voglu dobro začela že decembra. Dobrodošlo bi bilo sicer, da bi delovali tudi drugi hoteli v bližini, saj bi bilo tako na tem območju več gostov, pa tudi stroški ski busa bi se delili med več ponudnikov.

Dobro obiskan Hotel Jezero ima rezerve tudi še izven glavne sezone, ko bi lahko sprejel več gostov. V njem najpogosteje prenočujejo Angleži, Nemci, Hrvati in Slovenci, precej se je povečalo število Belgijcev in Nizozemcev, izven sezone pa so pogosti gostje tudi Korejci. Povprečna doba bivanja gostov v njihovem hotelu znaša od 2,5 do 3 dni.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar