FinD - Novice - Stranke upravnih enot večinoma dobro seznanjene s postopki
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

18.1.2018

Stranke upravnih enot večinoma dobro seznanjene s postopki

Jesenice, 17. januarja (STA) - Večina strank je ob prihodu na upravno enoto s postopki dobro seznanjenja, je ob uvodu pilotnega projekta merjenja zadovoljstva uporabnikov javnih storitev povedala načelnica Upravne enote Jesenice Alenka Burnik. Kljub temu da bi marsikatero storitev lahko s pomočjo eUprave opravili kar iz domačega fotelja, stranke še vedno zelo cenijo oseben stik.

Na ministrstvu za javno upravo so prepričani, da kakovost javne uprave in zadovoljstvo državljanov vplivata na uspešnost celotne države. Prizadevajo si, da bi bile javne storitve čim bolj dostopne, kakovostne, enostavne in prijazne uporabnikom. Zato so vzpostavili projekt, namenjen merjenju zadovoljstva uporabnikov javnih storitev.

"Merjenje zadovoljstva strank je za nas izjemno pomembno, ne le ker razumemo, da smo servis državljanom, ampak ker s tem pridobivamo informacije, kako lahko izboljšamo svoje storitve," je ob današnjem začetku anketiranja ob obisku Upravne enote Jesenice povedal minister za javno upravo Boris Koprivnikar.

Veseli ga, da k merjenju zadovoljstva ne pristopajo le organi državne uprave, ampak tudi občine v različnih delih Slovenije. "Gre za to, da ne ugibamo, kaj si stranke želijo, ampak jih enostavno vprašamo," je pojasnil minister.

Spomnil je, da na upravnih enotah sicer že opravljajo poglobljeno ocenjevanje na dve leti. Ankete, ki jih sedaj uvajajo, pa so poenostavljene. "V pilotnem projektu bomo najprej pogledali, ali sistem deluje in ali je primerljiv. Ko bo šel sistem v splošno uporabo, pa bodo vse ankete tekoče javno objavljene," je dejal.

O tem, kakšen bo učinek merjenja zadovoljstva uporabnikov in ali bi zaradi rezultatov kakšen od zaposlenih lahko izgubil službo, je Koprivnikar pojasnil, da se že sedaj dogaja, da koga odpustijo, vendar ne le zato, ker bi bila stranka nezadovoljna, ampak če se je uradnik neprimerno in nestrokovno obnašal do strank, kar je v preteklosti že bil razlog za prenehanje delovnega razmerja. Gre namreč za pričakovani način dela.

V pilotni projekt merjenja zadovoljstva uporabnikov javnih storitev so vključene upravne enote Grosuplje, Krško, Ljubljana in Jesenice, Finančna urada Kranj in Postojna, Območni geodetski upravi Nova Gorica in Ptuj, pa tudi občine Jesenice, Komen, Postojna in Slovenske Konjice.

Vsi organi pri anketiranju strank upoštevajo enotna navodila, ki določajo, da anketiranje zagotavlja anonimnost in neodvisnost. Anketiranje poteka na več načinov, s poudarkom na uporabi digitalnih tehnologij, možno pa je tudi fizično izpolnjevanje vprašalnikov.

Podatki bodo analizirani s pomočjo enotne spletne aplikacije, ki nudi podrobno analiziranje zajema podatkov, merjenje zadovoljstva in izpise obdobnih poročil. Na lokacijah sodelujočih organov bodo za anketiranje urejeni posebni kotički.

Upravna enota Jesenice ima sicer že dolgo tradicijo merjenja kakovosti dela in zadovoljstva strank, je povedala načelnica. Prvo anketo so izvedli že v letu 1997. "Naše stranke so zadovoljne, v vseh letih, v katerih smo merili zadovoljstvo strank, je bila povprečna ocena krepko čez štiri, celo čez 4,5," je dejala Burnikova. Ugotavljajo pa, da je stranka z zavrnilno odločbo manj zadovoljna od tiste, ki je dobila pozitivno odločbo, tudi če je nanjo morala čakati dlje.

K pilotnemu projektu merjenja zadovoljstva je pristopila tudi jeseniška občina. "Naš cilj je zadovoljen občan. Želimo si, da bi vprašalniki in njihova analiza dali kakšna nova priporočila za bolj uspešno delo na tem področju," je izpostavil jeseniški župan Tomaž Tom Mencinger.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar